Casey McQuiston: One Last Stop

Adatok:

Sorozat: –

Oldalszám: 432

Goodreads átlag: 4.18

Besorolás: romantikus, LMBTQ

Fülszöveg:

Cynical ​twenty-three-year old August doesn’t believe in much. She doesn’t believe in psychics, or easily forged friendships, or finding the kind of love they make movies about. And she certainly doesn’t believe her ragtag band of new roommates, her night shifts at a 24-hour pancake diner, or her daily subway commute full of electrical outages are going to change that.

But then, there’s Jane. Beautiful, impossible Jane.

All hard edges with a soft smile and swoopy hair and saving August’s day when she needed it most. The person August looks forward to seeing on the train every day. The one who makes her forget about the cities she lived in that never seemed to fit, and her fear of what happens when she finally graduates, and even her cold-case obsessed mother who won’t quite let her go. And when August realizes her subway crush is impossible in more ways than one—namely, displaced in time from the 1970s—she thinks maybe it’s time to start believing.

Casey McQuiston’s One Last Stop is a sexy, big-hearted romance where the impossible becomes possible as August does everything in her power to save the girl lost in time.

virag1

Vélemény:

A Red, White and Royal Blue útán mindenki nagyon várta, hogy mivel áll elő Casey McQuiston. Nem rajongok túlzottan a contemporary romantikus műfajáért, de azért azt kell mondanom, hogy én nagyon szerettem azt a könyvet. Voltak hibái, de azért értettem, hogy miért van mindenki oda érte (Itt írta bővebben róla). Ezért én is fel voltam csigázva az új könyvéért, de az igazat megmondva, nekem semmi extra nem volt.

C – Character/Karakterek: 8/10
Az egész történet központjában egy LMBTQ+ közösség áll, így nagyon diverz karaktereink vannak. Ez nagyon tetszett. A főszereplőnk August sajnos már kevésbé. Annyira egy unalmas karakter volt. Jane már érdekesebb volt, de őt sem tudtam túlzottan megszeretni. A mellékkaraktereink érdekesek voltak, őket szerettem legjobban, de ők sem emelkedtek ki számomra.

A – Atmosphere/Hangulat: 8/10
Semmi különleges atmoszférája nem volt a könyvnek.

W – Writing/Írásmód: 8/10
Semmi extra nem volt, sőt valahogy nem tudtam kötődni a történethez, szerintem valahogy nem klappoltunk az írással.

P – Plot/Történet: 5/10
Nekem nagyon tetszett a könyv ígérete,és örültem, hogy egy romantikus könyv, ami fantasy elemet is tartalmaz (ami inkább sci-fi volt). De szerintem nem lett az egész jól megoldva. A romantikus jelenetek nekem tök furák voltak a metróban. Annyira nem működött benne az időhurkos dolog, nem éreztem valódinak, és megoldást sem rá.  Ezért sem tetszett a vége. Plusz pont, hogy nem csak a mai LMBTQ+ közösséget mutatta be, hanem a 70-es évekét is. Ja, a nagybácsis rész számomra nagyon nem kellett bele, főleg a sok véletlen ahogy megtalálja őt August sok volt.

I – Intrigue/Érdeklődés: 8/10
Nem túlzottan vonzott a könyv, kicsit untam is részeket.

L – Logic/Logika: 5/10
Szerintem semmi értelme nem volt az egész időhurkos dolognak. A végén a megoldás sem volt jó, nekem semmi értelme nem volt.

E – Enjoyment/Élvezet: 7/10
4 csillag. Nem volt rossz könyv, de nem volt kiemelkedő sem. Voltak részei, ami kifejezetten tetszett (a közösség és karakterek diverzitása), de a romantikus rész nem adott sokat, a sci-fi elem meg hülyeség volt számomra.

virag4

A könyv öt szóban: metró, LMBTQ, időutazás, közösség, étterem

Kinek ajánlom? 

Akik szeretnek minél diverzebb karakterekkel találkozni és érdekli ez a közösség, sokat megtudhat róla romantikus köntösben.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Az igazat megvallva nem olvastam sok lány-lány románcot olvastam, és amiket olvastam, egyiket sem szerettem meg zúlzottan, így az alapján nem tudok ajánlani. Bár azért kiemelném Evelyn ​hét férjét, mivel hasonlóan foglalkozik az LMBTQ közösségben a múltban. Sajnos, nekem nem tetszett a könyv, de annyi ember imádta, hogy jó szívvel tudom ajánlani. De amit én is élveztem, és hasonló ehhez, az a Red, White and Royal Blue, ami pedig nem meglepő, hiszen az írónő másik könyve, és szerintem már mindenki olvasta azt 😀

virag2

Borító: 4/5 – Cuki, hangulatos, de számomra semmi extra, és elveszik a romantikusok közt a rajzolt borítóval

CAWPILE-pont: 7.00

Értékelésem:

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a comment