Augusztus TBR

Új hónap, új várólista, újabb bukott hónap 😦

Ahhh, annyira törekedtem előző két havi várólistát végre elolvasni, mert már unalmas, hogy hónapok óta viszek át könyveket, de a Bölcs ember félelme engem legyőzött. Egyszerűen nem tudtam gyorsabban elolvasni. Óriási könyv volt, de ezenkívül még nagyon sok része unalmas is, így nem olvastatta magát a könyv. De végre befejeztem 😀 Sajnos, ez azt jelenti, hogy még mindig maradt 2 könyv az előző átvitt könyvekből, és még egy újabb könyvet viszek át júliusról.

Readathonok, könyvklubok tekintetében 3 könyvet tervezek olvasni. A #Witchlandsalong utolsó hónapjában vagyunk, így a frissen megjelent Witchshadow-n van a sor. A buzzwordnél augusztusban egy napszaknak kell, hogy szerepeljen a könyvcímben, és kiválasztottam egy bizonyos könyvet, amit el szeretnék olvasni ehhez a ponthoz. A könyvklubok már annyira nem vonzanak, RRR maradt, aminél még próbálom elolvasni az adott könyvet, de a mostani könyv egyáltalán nem vonzz, így átugrom. De magamnak létrehoztam egy readathonhoz hasonló rendszert, hogy befejezzek pár sorozatot. A lényege, hogy minden hónapban elolvasok egy-egy könyvet. Augusztustól tervezem újraolvasni Cassandra Clare Pokoli szerkezetek sorozatát, majd után befejezni a maradék két újabb megjelenést (és a végére az új sorozat is meg fog jelenni), szóval Az angyallal kezdek.

Hónap témája

Gondolkodtam, mennyire előltessem ez a hónap témája dolgot, mert nem mindig tetszik. De végül úgy döntöttem, ha nem jön be, akkor átugrom. Végül újra az egyszínű borító jött ki, amit márciusban nagyon szórakoztatónak tartottam.

A random szín generátor pedig a lilát adta ki. Sajnos, az átvitt könyvek miatt, nem tudok most 100% csak lila könyvet olvasni, de az új könyvek mind tartalmaznak bár minimálisan lilát (megnéztem az Angyal borítóján is van egy kis fény, ami lila :))

Forgatások

3 áthozott könyv

Sara Raasch: These Divided Shores

S. A. Chakraborty: Rézkirályság

S. A. Chakraborty: Aranybirodalom

Annyira le akartam nullázni ezt a listát, de nem tudtam. A Bölcs embert befejeztem, Fényigézőt elkezdtem, így azt átviszem, de a Dévábád-trilógia maradék két részét el sem tudtam kezdeni. Ezenkívül a júniusban felkerült könyvekből megmaradt a These Divided Shores. Ám, most létrehoztam egy szabályt magamnak, mert észrevettem, hogy a rövid könyveket előrébb veszem, hogy minden második olvasásom régi várólistás könyv kell, hogy legyen. Így nem terhelem le magam, hogy elolvassak egymás után 4 felnőtt fantasyt, de az új könyveket sem fogom előnyben részesíteni. Mivel 3 könyvet áthozok, 5 forgatásom lesz még, ezenkívül ha jön extra akkor azokat hozzáadom 12-ig.

4. forgatás

Intrested (1)

Rick Riordan: A sötét prófécia 

Egy könyv, amihez most nagyon van kedvem… Hát van pár, de a sok felnőtt fantasy után jól jönne egy kis laza Rick Riordan, szóval jöjjön az újonnan kijött regénye, A sötét prófécia.

5. forgatás

Standalone (2)

Sarah Penner: The Lost Apothecary

Húú, hát itt nagyon elgondolkodtam, mivel sok standalone regény van, aminek még lila a borítója is, de végül a The Lost Apothecary-ra esett a választásom. Nagyon megfogott a borítója, a fülszövege, rettentően kíváncsi vagyok rá. Mostanában nagyon rá vagyok hangolódva történelmi fantasykra, és még egy idei megjelenést is letudok ezzel 🙂 Bár amúgy ez a feladat, most egy plusz forgatás jelent számomra.

6. forgatás

GD 19 (0)

Stephanie Garber: Finale

Már év eleje óta várólistára akartam tenni a Finalét, de valahogy mindig kimaradt. Most már nem húzom tovább, és mivel a Goodreads Choice Awards jelöltje volt 2019-ben, így megfelel ehhez a ponthoz.forgatás

7. forgatás

Reread (2)

Richelle Mead: Blood Promise 


Újraolvasás is már volt ezelőtt párszor, szóval plusz egy forgatás, szóval már 10-nél járok 🙂
Gondolkodtam, hogy várólistára tegyem az Angyalt, de ezzel már februárban felsültem, így inkább egy hangoskönyvet teszek, és ha nem jön össze, szeptemberre áthúzom. Szóval most jön angolul a Vámpírakadémia 4. része, a Blood Promise, ami a kedvenc részem volt, amikor olvastam először. Már ezt is várom.

8. forgatás

Big book (0)


Amie Kaufman – Meagan Spooner: This Shattered World – Meggyötört világ 

Komolyan a nagy könyv az elmúlt 7 játék alkalmából már kijött 3x, és már megint itt van. Szerencsére, ez most nem jelent extra forgatást, de még egy 500+ oldalas könyv kerül fel a várólistára, miközben nem tudom utolérni magam. Ezért is választom az 520 oldalas This Shattered World-ot ehhez a ponthoz. Az első rész nagy kedvencem volt, de bevallom ez a borító nem hozza meg túlzottan a kedvem, hogy folytassam. De már itt lenne az ideje, szóval ez következik.

9. forgatás

GD 2020 (0)

Rebecca Roanhorse: Race to the Sun

Goodreads Choice Award tavalyi jelöltjei között nem sok lila borító van, mondjuk a választottam a Race To The Sun borítójának is csak a teteje lila, de ez van 🙂 Fogalmam sincs miről szól ez a könyv, még csak azt sem tudom, hogy miért tettem fel a listámra, meglátjuk, milyen lesz. Ja, ez a szín negyedik alkalommal van a listán, szóval a következő sem lesz az utolsó forgatás, mert még egyet hozzá adtam.

10. forgatáss

TBR vet (0)


Gail Carriger: Szívtelen 

TBR veterán listát átlapozva egy könyvet találtam, ami lila borító, szóval jöhet a Szívtelen. Az első két részt nagyon szerettem, de harmadik csalódás volt, így lassan 2 éve várom, hogy folytassam. Na, ez most megadja hozzá az erőt 🙂

11. forgatás

TBR mug (1)

Ez az, nincs több forgatás 🙂 Nem tudom, mikor volt utoljára kevesebb, mint 12… Mondjuk lesz még 3 plusz könyv, de arra később térjünk vissza 🙂

K. J. Sutton: Fortuna Sworn

A TBR mug vagy TBR csészm került újra előtérbe. Igazából, rájöttem, hogy már nagyon nem vonzz sok könyv, és ideje lenne lecserélgetnem (mondjuk az idei várólistámra vagy 21 könyv 21 listára), de lusta voltam még, így reménykedtem, hogy jót húzok. És jót is húztam 🙂 Fortuna Sworn egy paranormális romantikus könyv, amiről rengeteget hallottam a BookTube-on. Szerintem én nagyon fogom szeretni, nagyon örülök, hogy ez jött ki.

Összegzés

Nem a legkönnyebb most sem a várólistám, de pozitívan állok hozzá, mert lesz egy hét szabadságom, és csak olvasni szándékozok akkor. De az már megijeszt, hogy az alapból nagy várólistámhoz még 3 könyv hozzámegy, mert nem sikerült feltennem a várólistára. Szóval ezenkívül olvasnom kell a Witchshadow-t, a Night of the Dragont és Az angyalt is. Sok szerencsét nekem 🙂

Leave a comment