TOP 5 sorozat

Nagyon szeretem a sorozatok világát, ezért nagyon sok sorozatot is nézek. Ezekről majd szeretnék évadonként kritikát is írni. De addig is jöjjön egy lista, hogy mik a kedvenc sorozataim, amit e pillanatban is nézek.

 

5. The Walking Dead
The_Walking_Dead_-_The_Complete_First_Season

Imdb átlag: 8,7

A sztori főszerepében egy rendőr áll, aki miután felébred a komából egy zombikkal teli új világban éled. A sorozat a zombikkal való túlélést mutatja be, hasonlóan mint a többi zombiapokalipszises film/sorozat, de mégis kitűnik közöttük.

Az igazat megvallva, még csak most kezdtem el nézni, de rákattantam. Egyszerűen nem tudom befejezni. Bár még csak a második évad felénél tartok. Szóval sok jó rész vár még rám (remélhetőleg). Az igazat megvallva, én azt hittem nem fog tetszeni, és mivel elég félős vagyok, a félelem-faktortól is rettegtem, de végül nagyon nagy pozitív meglepetés volt a sorozat. Sosem gondoltam volna, hogy így rákattanok.

 

MV5BMjQzMTYyODM4M15BMl5BanBnXkFtZTcwMTAxMDU1MQ@@._V1_SX640_SY720_4. The Big Bang Theory- Agymenők

Imdb átlag: 8,7

Gondolom a történet már mindenki számára ismerős, de ha nem, akkor két kocka fizikusról szól, aki mellé költözik egy gyönyörű lány.

Az Agymenők az a sorozat, amit ha megnézek, elmúlik a rossz kedvem. A poénok nagyon jó, és Sheldon fobiáin órákig lehet nevetni. Néha igaz becsúszik pár gyengébb rész, de amúgy 7 évadon keresztül már tartják magukat.

 

 

 

3. Pretty Little Liars- Hazug csajok társaságaPrettyLittleLiars_KeyArt

Imdb átlag: 8,1

A sztori négy lányról szól, akik titokzatos üzeneteket kapnak elhunyt barátnőjüktől.

Mindig is imádtam a tini sorozatok, szóval már mielőtt elkezdtem volna nézni, nyerő ügye volt nálam. Minden megtalálható benne, amit szeretek: romantika, rejtély, jó ruhák, érdekes történetek, poénok, konfliskusok, …

 

 

Teen-Wolf-Season-12. Teen Wolf- Farkasbőrben

Imdb átlag: 7,8

Nem nehéz rájönni a cím alapján, hogy egy vérfarkas van a főszerepben, és a farkasléttel probál megküzdeni.

Már az első rész után alig vártam, hogy folytatódjon. Már a kezdete óta, heti szinten nézem, és alig várom, hogy kijöjjön az új rész. Sajnos a harmadik évad második fele gyenge volt, ezért is tettem második helyre. Pedig azelőtt tökéletes volt.

 

 

1. Game of Thrones- Trónok harcaGOT-OFFICIAL-POSTER

Imdb átlag: 9,5

Röviden a sztori: Miután meghal a király, majdnem egy tucatnyi ember pályázik a helyére.

Hát szerintem mindenki néze, aki pedig nem hallott már róla, hogy milyen jó. Nem tudok többet mondani. Hibátlan.