ÚJONCSZEMLE – POWERLESS 1×01

mv5byji3nmqznjatmjvmmy00mzi5ltg0ngetzdu1y2nmnjzhnwyyl2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjmxnzcwoti-_v1_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Powerless

Imdb átlag: 6,3

Kategória: vígjáték, szitkom

Szereplők:

Vanessa Hudgens – Emily Locke

Danny Pudi – Teddy

Christina Kirk – Jackie

Ron Funches – Ron

Alan Tudyk – Van Wayne

virag1
Előzetes vélemény:

Az egyik legjobban várt szitkom volt a Powerless. Imádtam az előzetesét, de már a rövid történetével és Vanessa Hudgensszel megvett engem.

Kritika:

A pilotszezonban mindegyik sorozat előzetesét meglestem, köztük volt ez is. Sajnos, a berendelés után újraforgatták a pilotot, szinte teljesen megváltoztatva a történetet és a karaktereket. Már nem biztosítócégnél járunk, hanem egy feltaláló irodában (vagy mi a neve?), ahol a szuperhősök közötti élethez próbálnak eszközöket találni, amivel alkalmazkodni tudnak az emberek. De akkor vegyük át részletesebben a történetet…

mv5bmwi0zwm0odmtndm5ni00mdi1lwjmnzctmtrlngy0mje3ztc4l2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjewntm2mzc-_v1_Emily egész életében segíteni akar az embereken, így amikor a Wayne vállalathoz kerül, nagyon boldog. De a boldogság nem tart sokáig, amikor kiderül, hogy a kollégiái nem tisztelik, és a főnöke egy barom. Méghozzá Bruce Wayne barom unokatestvére. A részleg a csőd szélén van, így Emilynek mégsem lesz olyan könnyű dolga.

Én imádom Vanessa Hudgenst. Nem mondom, hogy ebben a szerepben brillírozik, de nem volt rossz sem. Emily tele van tettvággyal, és segíteni akar, mégis inkább szürke kisegér mintsem valódi vezető egyéniség. A többi mellékszereplő okés volt, kivéve Wendyt. Engem ő irritált eléggé, nem szeretem a flegma egyéneket.

A humort is szerettem. Nem volt egy nagyobb poén sem, de sok kis szegmense megmosolyogtatott a sorozatnak. Volt sok szuperhősös utalás, amik elég viccesek voltak. Nekem a kedvencem az epizód végi Batman-Bruce Wayne utalás tetszett.

Powerless - Season 1Eddig elég szépeket írtam a sorozatról, ideje bevallanom, hogy igazából nem voltam oda érte. A humor elég jól működött a többi újonchoz képest, mégis óriási csalódás a sorozat. És hogy miért? A története miatt. Valahogy az egész olyan semmilyen. A története, a karakterek, sőt még a humor is szürke. Mert hiába mosolyogtatott meg, szinte mindegyik vicc egy kaptafára készült. Hiába cukiskodott, és volt teli lelkesedéssel Emily, az egész pilotban nem volt élet. Sokkal jobban kedveltem az előző verzióját az előzetesnek, szerintem az jobban működött volna. Bár nehezebb lett volna heti témákat adni, így minden rész egy-egy eszköz, és készen is vannak. Gondolom én. Ezenkívül én még hiányoltam az előzetesben megismert nagyszemű csajszit. Nem tudom a színésznő nevét, ő alakította Raj barátnőjét, Lucyt, de nekem nagyon bejött az előzetesben.

Hát igen, újra egy elbaltázott lehetőség, de én bízok benne, hogy javulni tud még a sorozat. Van benne potenciál, remélem sikerül az íróknak ezt megtalálni.

virag2

Folytatom?

Pár részt még megnézek.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: Csak Wendy miatt. 0/0,5

világ: 0,5/0,5

humor: 1/1

látvány/díszlet: 1/1

történet:  0,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

