Versenyfutás a világ körül 28. évad

amazing_race

 

Eredeti név: Amazing Race

Imdb átlag: 7,6

Kategória: akció, kaland, game-show

Szereplők:

Phil Keoghan

 

 

virag1

Kritika:

Aki ismer engem, tudja, hogy az utóbbi időben rákattantam az utazás témára. Egyetem mellett lehetetlen utazni, de ha szabadidőmben nem olvasok vagy sorozatozok, akkor utazással kapcsolatban keresgélek. Így, amikor megtudtam, hogy az Amazing Race egy olyan reality, amiben utazgatnak, rögtön belenéztem egy részbe. Aztán nem tudtam leállni vele.

mv5bmjqymjc2mtgymv5bml5banbnxkftztgwmzu1nde5ode-_v1_Nem most kezdte a történetét ez a game-show. Már a 28. évadnál járunk, én ebbe kapcsolódtam be. A játék menete egyszerű. Feladatokat kell teljesíteni a világ különböző országaiban, aki az utolsónak fejezi be az adott kört, az esik ki. Persze a nyertes sem maradhat nyeremény nélkül, így minden kör nyertese egy kisebb ajándékban részesül.

Amikor megtudtam, hogy miről szól ez a játék, tudtam, hogy szeretni fogom, de fogalmam sem volt ennyire. Nem tudom, hogy az előző évadokban kik szerepeltek, a 28. évadban a közösségi média sztárjai versenyeztek. Voltak Instagramm modellek, volt beauty vlogger, voltak Vine videósok. De érdekesség, hogy egy rész alatt annyira megszerettem mindenkit, hogy már az első rész végén sajnáltam az utolsó helyezettet. Egyetlen páros volt csak antipatikus, de amikor nem veszekedtek, akkor ők is elmentek. Általában segítették egymást, bár volt pár gonosz húzások is.

mv5bmtuwnjy2nji3mf5bml5banbnxkftztgwmjmynjc3ode-_v1_A feladatok nagyrésze ügyességi volt. Kellett táncot tanulniuk, sátrat állítani, főzniük, és még sok érdekes dolgot, de voltak életre szóló élmények, mint például amikor megmászták az Alpokat. Közben mi is megismerkedhetünk más népek kultúrájával, és gyönyörködhetünk a tájban. Ebben az évadban jártak Mexicóban, Svájcban, Franciaországban, Dubaiban, Balin, és sok más gyönyörű helyszínen. Én már csak ez miatt nézném, de közben az izgalmas játékok is magukkal vonzottak.

Az egész sorozat inkább játék jellegű, nincsenek meg benne a szappanoperás elemek. Nem a kapcsolatokra operál, bár azért bemutatta egy-egy páros veszekedéseit, vagy épp megismerkedésüket 😀 Megismerhetjük a párosokat, és nagyon szimpatikusak mind, és érdekesek magukban is.

Egyszerűen imádtam ezt a játékot. Egyértlemű, hogy még sok évadot meg fogok néni belőle, mert valami eszméletlen volt. Nektek is csak ajánlani tudom, még akkor is, ha nem vagy akkora rajongója az ilyen reality játékoknak. Szerintem mindenképp érdemes adni neki egy esélyt.

UPDATE: A cikk megírása óta már a 29. évad is lement, és azt is imádtam.

virag2

Leave a Reply

