Nalini Singh: Angyalvér

covers_98513Adatok:

Eredeti név: Angels’ Blood

Sorozat: Angyali vadász 1.

Oldalszám: 440.

Goodreads átlag: 4,12

Besorolás: urban-fantasy, paranormális

Fülszöveg:

A vámpírvadász Elena Deveraux a legjobb a szakmában – de egyáltalán nem biztos benne, hogy akár így is túléli legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.

Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig, ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…

virag1

Vélemény:

Mikor belekezdtem az erotikus, paranormális könyvekbe, szétnézem a könyvek, melzik könyvek tartoznak ide, és az egyik nagy kedvenc Nalini könyvei voltak. Rögtön fel is írtam a listámra, de eddig nem került sor rá. Most végre sikerült megejtenem az olvasását.

5ec9c7510f7a8a8e8df2807fc9b5f089

Elena, ahogy elképzeltem

Főszereplőnk, Elena, egy vámpírvadász. Ő az egyik legjobb. Legtöbb ügye abból akad, hogy az angyalok vámpírszolgái megszöknek, és vissza kell vigye őket. Igen, itt az angyalok teremtik a vámpírokat, és ezért elvárják a szolgálatot. A következő ügyfele Elenának, pedig nem más, mint a nagy Rafael arkangyal. Ez az ügy már az ügyfél miatt sem könnyű, főleg, hogy izzik köztük a levegő.

 

Elenát kedveltem. Nagyon kedveltem. Sose nem hagyta magát. Nem hagyta, hogy mások akarata előtt meg kelljen hajulnia. A becsülete volt a mindene. És ez a makacsság miatt sokszor magamra ismertem benne. Meg azért, ki nem szereti a badass vámpírölő csajokat? Rafael már nem lett akkora nagy szerelem. Nem rossz karakter, de engem nem túlzottan vonzott. Sima, erős férfi, aki jó az ágyban. Mert hát mást én nemigen tudtam felfedezni Rafaelban. Vágyik a hatalomra, közben mégsem akar kegyetlen lenni. Hát nem tudtam túlzottan megszeretni.

430049ed9a79b20accb78068ca6979bf

És itt is jön a problémám. Én ezt a könyvet inkább felnőtt regénynek írtam volna, amiben van romantika, sőt még erotika is, de ne legyen aköré hegyezve. Most olvastam a Vörös betűket. Ott is felnőttek voltak, látszódott, hogy lesz a karakterek között valami, mégsem kellett erotika, hogy jobbá tegyék a történetet. A vége felé már kevésbé zavart, de az elején igenis. Legyél te angyal, vámpír vagy ember, második (vagy harmadik) találkozás közben nem kezdelsz el arról beszélni, hogy mit csinálnál vele az ágyban. Ez már munkahelyi zaklatás fogalmába tartozik. Nem mintha Elenát ez zavarta volna…

Ám igazából azért zavart ez engem, már az alaptörténetben úgy éreztem több van egy erotikus regénynél. Az angyalok uralta világ nagyon megfogott. Az is szépen meg lett magyarázva, miért hoznak létre vámpírokat. Nekem nagyon tetszettek a vámpírvadászok, és különleges képeségeik is. Én többnek érzem a történetet, egyszerű erotikus könyvnél.

f3234da9059f0fc39bba03b3ff9b5ad6

Rafael, ahogy elképzeltem

Ám nagyon kiakadtam, amikor rájöttem, hogy az amerikai borítók spoileresek az első könyvre nézve. Vicces, hogy nem jöttem rá a végéig, pedig olyan sokat nézegettem a borítókat, főleg a hatodik részét, ami a KMK miatt most többször is előkerült. Igaz, nekem nem spoilerezte el, mert nem figyeltem fel erre a részletre, csak utánna esett le, hogy tényleg a borítón már rajta van. Ezt nem tudom, hogy lehet megtenni. Bármennyire is jól néznek ki azok a borítók.

Amúgy én szerettem a történetet, és külön öröm, hogy a következő részben marad Elenáék párosa, így én is maradni fogok.

virag4

A könyv öt szóban: vámpír, angyal, vámpírvadász, szerelem, gyilkosság

Kedvenc karakter: Elena

Kedvenc jelenet: nincs külön, ami annyira megfogott volna

Kinek ajánlom? 

A romantikus, paranormális, erotikus könyvek rajongói biztos imádni fogják ezt is.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Vörös betűkkel biztos tetszeni fog, de a Cat és Bones sorozatot is ajánlani tudom.

virag2

Borító: 4/5 – Szép, de nem kiváló.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Itt is 1-2 nap kellett, hogy elolvassam. 0,5

karakterek (1) –  1

világfelépítés (1) – Ez miatt imádtam. 1

történet (1,5) – Visszább vettem volna az erotikából. 1

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke45

Leave a Reply

