Júliusi összefoglaló

Juhééé! Végre sikerült újra annyi könyvet elolvasnom, hogy el merjem mondani. 😀

Persze a júliusom is elég sűrű volt, mivel újra kijöttem Angliába dolgozni a nyárra, de próbáltam a legtöbbet kihozni belőle. Így nézve a 9 könyv nem is olyan rossz. Persze, ha csak otthon döglenék a duplája is meglenne, de így keverem a hasznosat a kellemessel. Szóval jöjjenek a könyvek:

  • J. L. Armentrout: Obsession – Függőség
  • Amy Ewing: A fehér rózsa
  • Alan Bradley: De mi került a pitébe?
  • Leiner Laura: Egyszer
  • Renée Ahdieh: Harag & hajnal
  • Stephanie Perkins: Isla és a hepiend
  • Penelope Ward: Stepbrother Dearest – Legdrágább mostohabátyám
  • Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
  • Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya

Ezeken kívül elkezdtem az Incanceront is, de a felénél abbahagytam. Próbáltam végig érni, a feléig el is jutottam a könyvnek, de annyira unalmas volt, hogy inkább ott hagytam.

Vásárolni szerencsére nem sikerült semmit. A szerencsére szó a hazautazás miatt van. Mivel a könyvek elég nehezek, és ha beszerzek itt még egy-két angol könyvet, nem tudom hogy viszem fel a repülőre. De volt egy-két nagyon vonzó ajánlat.

virag1

MentésMentés

Leave a Reply

