ÚJONCSZEMLE – SANTA CLARITA DIET 1×01

mv5bmji0mduymjm0nf5bml5banbnxkftztgwoty3ntyxmti-_v1_sy1000_cr006741000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Santa Clarita Diet

Imdb átlag: 8,0

Kategória: vígjáték, horror

Szereplők:

Drew Barrymore – Sheila Hammond

Timothy Olyphant – Joel Hammond

Liv Hewson – Abby Hammond

Skyler Gisondo – Eric Bemis

Mary Elizabeth Ellis – Lisa Palmer

virag1
Előzetes vélemény:

Még az előzetes megnézése előtt várólistára tettem Drew Barrymore miatt a sorozatot. A Netflix lassan adagolta a híreket, de minden egyes újabb infóval egyre jobban vártam. Az előzetes volt a tetőpont, baromira tetszett ez a morbid humor.

Kritika:

Bármennyire is neki akartam esni a sorozatnak a premier napján, úgy döntöttem (vizsgaidőszak miatt is), inkább várok, hogy elkészüljön a felirat az első 3-4 részhez. Eközben azért olvastam pár cikket, és nagyon meglepett, hogy szinte semmi jót nem lehettett olvasni róla. Ettől függetlenül én azt hittem, hogy velem más lesz a helyzet. Buta, buta én.

mv5bmjaxmde5njeyof5bml5banbnxkftztgwmtk3mzmwmti-_v1_sy1000_cr0014981000_al_A történet szerint Sheila szinte semmi előjel nélkül meghal, majd újraéled, csakhogy ezek után megváltozik az étrendje. Már csak a nyers húsra fáj a foga. Humoros, morbid zombis sorozatot már kaptunk az iZombie-nak köszönhetően (aminek az első évadát imádtam), így én nagyon örültem, hogy új bőrt húznak le erről a műfajról.

Csakhogy ez nem így lett. A pilotot én egyáltalán nem nevezném morbidnak. Inkább undorítónak. És még viccesnek sem nevezném. Az írók nagyon elvont világban élnek, ha a poénok számukra viccesek. Utálom az olyan primitív poénokat, mint pl. a káromkodás. Általában a gyerekeknek szokott vicces lenni, ha valaki bekáromkodik, és akkor ezen nevetnek. Itt nem káromkodás volt, hanem hányás. Behányta az egész szobát szó szerint. Minden egyes sarkát. Én nem csak képletesen értem.

mv5bowu5zjawy2qtowm5mc00mzbjlwiynzqtn2fiogy3nzgxotfjl2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjc1njm5mjm-_v1_A színészek okésak, bár a szereplők nagyon idegesítőek. A házaspárunk még elmegy, de a “más nem érdekel” lányuk nagyon idegesített. A szomszéd házaspár is szintúgy. Mióta van az, hogyha barom a szomszédod az már vicces? Már rég elköltöztem volna ilyen szomszédok mellett. Aztán jött Nathan Fillion karkatere… Miért van az, hogy Nathan szinte mindegyik karaktere idegesítő? Pedig a Castleben úgy szerettem, szóval nem a színész lehet az oka.

Nagy várakozzással leültem a gépem elé, és szó szerint bámultam, hogy ez meg mi a franc. Az előzetesben látott hangulat egyáltalán nem jellemző a sorozatra. Az egész számomra egy nagy marhaság volt. Sajnálom, hogy ez lett belőle, pedig olyan jól indult.

virag2

Folytatom?

Köszönöm, ez mégsem nekem készült.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ: hangulat mégsem olyan, mint az előzetesben 0/0,5

humor: 0/1

látvány/díszlet: 1/1

történet:  0/1,5

lepke1lepke15

Leave a Reply

