Egyszer volt, hol nem volt 4/2. évad

mv5bmtkznzy5ndcwnv5bml5banbnxkftztgwndcwnju2nde-_v1_

Eredeti név: Once Upon a Time

Imdb átlag: 7,9

Kategória: vígjáték, horror, misztikus

Szereplők:

Emma Roberts – Chanel Oberlin

Lea Michele – Hester Ulrich

Abigail Breslin – Chanel #5

Keke Palmer – Zayday Williams

Billie Lourd – Chanel #3

Jamie Lee Curtis – Dean Cathy Munsch

virag1Kritika:

Régi rajongója vagyok a sorozatnak. Már évek óta nézem, de valahogy fél évadnál sosem haladok többet. Nagyon nehéz úgy haladni, amikor ha van időm magamra, inkább LANA PARRILLA, VICTORIA SMURFIT, ROBERT CARLYLE, KRISTIN BAUERolvasással töltöm. A másik lehetőség pedig programozás közben van, mert szeretem, ha ilyenkor a háttérben megy valami, de az magyar szinkronnal lehetséges csak. Most is így néztem meg.

Ezt az évadot is két félévadra szedték. Én tavaly azért daráltam nagyon, hogy a Jégvarázsos részhez érjek, mivel nagy rajongó vagyok, így amikor vége lett, már nem is folytattam angolul. Most nem volt kimondottan egy főgonosz. Több is volt, bár talán a háttérben működő Zörgő számíthat még annak. Megismerkedhetünk Szörnyellával, Urszulával is, és Demóna is újra megjelenik. Sőt még Zelena is megjelent rontani a helyzetet.

Ebben a félévadban megismerkedhettünk a könyvek írójával, akitől várja mindenki a boldog befejezést. A gonoszok a saját boldogságukra vágynak. Regina a kettő között, mivel már megváltozott, de ő is szeretne boldogságot magának.

Most jobban kedveltem a gonoszokat, mint Hófehérkéék párosát. Szerintem nagyon önzőek voltak. Inkább maguk miatt hazudoztak, mint Emma kedvéért, hiába nem vallják be maguknak. Reginát minnél jobban kedvelem meg. Demóna is nagyon hasonló személyiség, mint Regina.

A kedvenc karaktereim közül, csak Bell volt állandó szereplő. Rubyt már megint hanyagolják, pedig én nagyon bírtam a csajszit. Mulan az én nagy kedvencem, de a sorozatban párszor jelent meg kisebb szerepben. Ja, és új kedvencet avattam. Én csak most estem bele Hook kapitányba. Olyan cukik együtt Emmával.

A történet nem volt rossz. Talán nem ez volt a legerősebb félévad/évad, ettől függetlenül nem esett sokat minőségileg. Én ugyanúgy élveztem, mint ahogy az elsőt pár éve. Talán egy dolog zavart, és az a nagyon gagyi effektek. Sokszor látszódott, hogy zöldháttérrel van felvéve, és az animációkat sem vitték túlzásba. Bár gondolom nem akkora a költségvetése a sorozatnak, hogy a nagy nevek mellett még erre is költsenek.

Én nagyon szeretem a sorozatot, szerintem a minősége még mindig ugyanolyan, mint az első évadban volt. Én nagyon szeretem, remélem a következő vizsgaidőszakig már az ötödik évad is lemegy szinkronnal, és folytathatom.

virag2

A sorozat öt szóban: mese, gonosz, író, Hófehérke, gyerek

Kedvenc szereplő:  Hook

Értékelésem:

színészek: Szeretem őket. 0,5/0,5

karakterek: Nagyot estek a szememben Hófehérke és a Daliás herceg. Csak miattuk nem adom meg a pontot. 0/0,5

világ: Imádom a világot. 0,5/0,5

animáció: Hát elég gagyi. 0/1

látvány/díszlet: Szeretem Storybrooke-ot. 1/1

történet: 1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

