Zoo – Állati ösztön 1. évad

cd993d6a775b79adcd68a8c56e6fb988

Eredeti név: Zoo

Imdb átlag: 7,0

Kategória: dráma, sci-fi, thriller

Szereplők:

James Wolk – Jackson Oz

Kristen Connolly – Jamie Campbell

Nonso Anozie – Abraham Kenyatta

Billy Burke – Mitch Morgan

Nora Arnezeder – Chloe Tousignant

virag1

Kritika:

mv5bmtyzotaxmdm4nv5bml5banbnxkftztgwnte0njmznte-_v1_A Zoo előzetese teljesen megfogott. Állatok, amit fellázadnak az emberek ellen. Nagyon jól hangzott, így neki is kezdtem a sorozatnak.

A pilot nekem nagyon tetszett. A világ két féltekén jártunk,  egy amerikai nagyváros utcáin és az afrikai szahara közepén, mégis mindkét helyen rendellenesen viselkednek az oroszlánok. A két párhuzam szépen lett bevezetve, és a főszereplőinket is megismerhettük. Tetszett a világ felépítése, a karakterek is szimpatikusak voltak.

Ám ahogy múltak a részek, úgy ábrándultam ki a sorozatból. A karkatereket nem tudtam jobban megszeretni, sőt Mitch inkább visszafelé indult a kedvelhetőségi indexen.  Elméletben ő egy mogorva férfi, de én az első pár részben ezt nem véltem felfedezni. Aztán minél durvább lett. mv5bntawntc0mja3mf5bml5banbnxkftztgwode0njmznte-_v1_A történet az idő múlásával egyre unalmasabb lett, és minél több dolog jutott a tudásunkra annál kevésbé lett hihető.

Sok dolog volt, amit nem értettem teljesen, de ezt felróhatom annak is, hogy nem figyeltem 100%-an a sorozatra. De egyszerűen nem tudtam figyelni rá. Annyira untam, hogy muszály volt valamit kezdenem magammal, mert nem tudtam csak ülni a tévé előtt.

A végére már az állatok sem izgattak, valahogy nem tudtak újat mutatni. Eleinte érdekesek voltak a “szuperképességeik”, végére már csak bólintottam, hogy hát ok. Már annyira mv5bmja5mdmynjk2mf5bml5banbnxkftztgwotu0mdk1nje-_v1_hihetelenné vált számomra a történet a végére, hogy alig váram, hogy vége legyen az évadnak.

Nagyon jól indult a sorozat, de az évad vége felé már elvesztettem a lelkesedésem. Nem tudott lekötni, untatott. A barátom már nézett pár részt a második évadból, és nem repesett érte, így nem tudom folytatni fogom a sorozatot vagy sem. Az biztos, hogy most pihentetem egy ideig.

virag2

A sorozat öt szóban: állatok, szem, intelligencia, csapat, gyógyszer

Kedvenc szereplő:  –

Értékelésem:

színészek: Okésak. 0,5/0,5

karakterek: Nem nőnek az ember szívéhez. 0/0,5

világ: Érdekes felvetés, hogy az állatok fellázadnak. 0,5/0,5

animáció: 0,5/1

látvány/díszlet: A világ minden táját bejárják. 1/1

történet: Eleje nagoyn jó. 0,5/1,5

lepke1lepke2lepke3

Leave a Reply

