ÚJONCSZEMLE – A.P.B. 1×01

mv5bztezotc4ymmtntaxmy00yjdmlwi2mzktymnjnwe1mgvhy2eyl2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvymtexndq2mti-_v1_sy1000_sx1000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: A.P.B.

Imdb átlag: 7,1

Kategória: bűnügyi, dráma 

Szereplők:

Justin Kirk – Gideon Reeves

Natalie Martinez – Theresa Murphy

Taylor Handley – Nicholas Brandt

Tamberla Perry – Tasha Goss

Caitlin Stasey – Ada Hamilton

virag1
Előzetes vélemény:

Az előzetes tetszett, szeretem a modern kütyüs sorozatokat. Natalie Martinezt pedig nagyon megszerettem A búra alattban, így miatta is várós volt, csakhogy ősszel megjelent a Pure Genius, ami hasonló témát mutat be, csak orvosi szemszögből, és abban nagyon csalódtam, így az A.P.B.-ben sem reménykedek már annyira.

Kritika:

Általában egszerre nézek meg egy adag pilotot, így ennek a sorozatnak várnia kellett a sorára. Közben figyeltem a híreket róla, és minél inkább elment tőle a kedvem. Nem kellett volna. Nem lett nagy kedvenc, de megszerettem a pilot alapján.

A történet egy milliomos zseniről szól, akinek megölték az egyik barátját. Ekkor döbben rá, hogy a rendőrség milyen rossz helyzetben van. Hogy segítsen a rendőröknek, de főleg a barátja halálát megtorolja, megveszi az egyik körzetet a várostól. Felszereli technikai cuccokkal az egységet, és így indulnak nyomozni.

A főszereplő, Gideon, egy klissészereplő. Bármennyire is szórakoztató az őrült zseni karakter, már unalmas. Az utóbbi időben mindenfelé azt látjuk. Az alak tiszta Tony Stark (Vasember) volt. Persze, szerethető, kedvelhető, de én már unom az ilyeneket. Talán Theresát lehet még kiemelni főszereplőnek. Én kedveltem őt, bár lehet, hogy A búra alatti szerepe miatt. Igazából kedvelhetőek a sorozat karakterei.

Én nagyon szeretem a nyomozós sorozatokat. Vannak, amiket jobban kedvelek, ezekben általában  van valamilyen természetfölötti száll (Lucifer, Forever). Aztán jönnek azok a nyomozós sorozatok, amikben a karakterek szerethetőek, vagy éppen viccesek (Castle, Bones). Utána pedig a sima nyomozósok, amikben semmi extrát nem látok (NCIS). Ezt a sorozatot én a középső kategóriába tenném. Biztos vagyok benne, hogy meg fogom nézni az egész évadot. Több nem hiszem, hogy készülni fog a gyenge nézettsége miatt.

virag2

Folytatom?

Igen

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: 0,5/0,5

animáció: 0,5/1

látvány/díszlet: 1/1

történet: Nincs benne semmi extra. 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

