Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai

covers_416245Adatok:

Eredeti név: End of Days

Sorozat:Angelfall 3.

Oldalszám: 368.

Goodreads átlag: 4,1

Besorolás: YA, disztópia, fantasy

Fülszöveg:

Az Angelfall trilógia befejező kötete. 

A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. 
Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? 

Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

virag1

Vélemény:

Véget ért még egy sorozat… Imádtam az Angelfall első két részét, így amint megérkezett a könyv, rávetettem magam.

A történet a második rész végénél folytatódik. Penryn végre megtalálta a húgát, és Rafival együtt le akarják győzni Urielt. A szerelmi száll még nagyobb ellentétbe ütközik, mivel az angyalok és emberek végső harca közeleg, és mindkettőjük a saját népével harcol.

16195549_1235527363201976_545131402435674640_nVégre ebben a részben kapunk egy kicsit több romantikát. Én szerettem ezeket a jeleneteket, bár lehetetlennek éreztem a helyzetüket. Az angyalok nem gonoszak, csak Uriel az, így Rafinak egyértelműen a saját népe a fontosabb, míg Penryn az ellenállás vezérei közé tartozik. Nem tudtam, hogy hoznak ki ebből valamit is.

A karkatereket még mindig imádtam. Penryn egy igazi badass főhős. A húga is elég belevaló, imádtam a sáskáit. Sőt, én még Penryn anyját is nagyon kedveltem. Hát Rafi, az Rafi. Őt minden lány szeretne magának. Sőt, én Rafi társait is nagyon szerettem. Ja, és kimaradtak a kedvencek… Az ikrek 😀

A történet rendben volt. Én éppúgy szerettem, mint az első két részt. Bár ebben volt két zavaró dolog. Az egyiket, a kardosat, még elnéztem, de másikat nem tudtam. a5d17934f821af34bc35bf78ba492a43SPOILERESEN folytatom tovább. Végig azon ment a rágódás, hogy Rafinak muszály az angyalok pártján maradni. Mégis, amikor harcra került sor, fogta, és otthagyta a népét Penryn miatt. A népéről van szó, nem valami kis hülyeségről, amit egy lány miatt fel lehet adni. Ez valahogy nem illett bele a szabálytisztelő Rafi karakterébe. Másképp kellett volna megoldani ezt a részt. SPOILER VÉGE.

Én imádtam ezt a részt is a hibái ellenére is. Az egyik kedvenc sorozatom lett, szerintem nem lett elrontva a befejezése, így nagyon boldog vagyok. Bár azért nem ez volt a sorozat legjobb kötete, de még így is a jó könyvek közé sorolható.

Én mindenkinek csak ajánlani tudom a sorozatot, szerintem ez egy igazi MUST HAVE olvasnivaló akár szereted a fantasyt, akár nem.

virag4

A könyv öt szóban: angyal, sáska, kard, pokol, San Francisco

Kedvenc karakter: Penryn, ikrek

Kedvenc jelenet: Húú. Nem tudok egyet kiválasztani. Az összes Penryn-Rafi jelenet.

Kinek ajánlom? 

Mindenkinek. Aki nem szereti a YA szerintem az is élvezni tudja. Én báris imádtam.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Az angyalos vonal miatt a Csitt, csittet tudom csak mondani. Bár annak a sorozatnak is megvan a sötétebb hangulata, amit nagyon szerettem, de a harmadik és negyedik részre nagyon megromlott a sorozat, a végére én teljesen megutáltam.

virag2

Borító: 5/5 – Egyedi, szerethető, de nem kiemelkedő.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – 0,5

karakterek (1) – 1

világfelépítés (1) – Angyalok 😀 . 1

történet (1,5) – A spoileres rész miatt a fél pont. 1

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke45

Leave a Reply

