ÚJONCSZEMLE – 24: ÚJRATÖLTVE 1×01

mv5bmja4oti1nta2mv5bml5banbnxkftztgwotc2mzq4mdi-_v1_sy1000_cr006741000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: 24: Legacy

Imdb átlag: 6,3

Kategória: akció, bűnügyi, dráma

Szereplők:

Corey Hawkins – Eric Carter

Miranda Otto – Rebecca Ingram

Charlie Hofheimer – Ben Grimes

Anna Diop – Nicole Carter

Teddy Sears – Keith Mullins

virag1
mv5bnwewnjc3mtatyzdios00mwq4lthhnjmtntm5nde2yza3m2zhl2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvyntu4njy5mzm-_v1_sy1000_cr0015021000_al_Előzetes vélemény:

Be kell vallanom, én még nem láttam egyetlen egy részt sem az anyasorozatból, így semmi elvárásom nincs vele kapcsolatban. Az előzetes nem fogott meg, nem rajongok túlzottan az ennyire akció sorozatokért, de a 24 körüli nagy hype miatt reménykedek benne, hogy jó
lesz.

Kritika:

Én úgymond mindenevő vagyok (kivéve a horror) sorozatos-filmes témában. Persze, vannak olyan kategóriák, amiket nem szeretek annyira, de ha jó a sorozat, mindegy milyen a stílusa. Az akcióért annyira nem rajongok, de vannak nagy kedvencek is. Vegyünk egy példát. A Transformers első két részét nagyon szerettem. Tetszett a történet, volt benne akció, ami izgalmas volt, de nem az miatt szerettem meg. Aztán jött a harmadik rész. A története egy nagy nulla, és a végső harc a két és fél órás filmből másfél órát ölelt fel. Már mv5bmde5zjhmnmytzdc4os00ztzklthimtktytexnge2owvjndvhl2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvyntu4njy5mzm-_v1_sy1000_sx1500_al_nem tudtam mit csináljak magammal, játszottam, neteztem, stb., de még akkor is csak harcoltak. Szóval ha egy film/sorozat érdekes tud lenni, és a túlnyomó részét nem teszi ki az akció, szerethetem. Úgy gondoltam a 24 spinoffját is szeretni fogom. Hát most nem jött be a tippem.

A 24 nem egy tipikus sorozat. Egy rész 1 órát ölel fel, így egy évad története 1 napot foglal magába. A koncepció nagyon érdekesnek hagzik, de jó lenne ha történne is valami ez az egy óra alatt. a sorozat egy amerikai ranger katonai osztag vezetőjéről szól, aki szökni próbál az osztag által meggyilkolt terrorista vezér halálát megbosszulnivaló terroristáktól.

mv5bnzzjmgy2ztytyjhimy00mdk5lwi2zwmtzwrlzgfhyjg1mtrll2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvyntu4njy5mzm-_v1_sy1000_sx1500_al_Az akció jó volt, az operatőri munka igényes. A harcjelenetkhez nem értek, de így szokásos amerikai vágásnak tűnt. A színészekkel sincs gond (Kivéve a főszereplő feleségével, akinek akkora a homloka, hogy azt néztük végig a rész alatt. Tudom, gonosz vagyok.). Akkor miért nem szerettem a sorozatot? Azért mert untatott a története. Nem tudom az eredeti is ennyire unalmas-e, de ezek után meg sem próbálom. Ezenkívül az 1 órás limit sem volt valami jó hatással, mert annyira nem történtek az események, és semmi extrát nem adott hozzá a sorozathoz.

A legérdekesebb szál, az a CTU irodájában volt. A volt igazgatónő és az új lány elég érdekes személyiségnek tűntek. Ha több rész lett volna tőlük, lehet folytatnám is a sorozatot, de így köszönöm, ennyi elég volt nekem.

virag2

Folytatom?

Nem.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: Szintén unalmasak. 0/0,5

világ: 0/0,5

animáció: 1/1

látvány/díszlet: 1/1

történet:  0,5/1,5

lepke1lepke2lepke3

Leave a Reply

