ÚJONCSZEMLE – BEYOND 1×01-04

mv5byzu2mznmngytmjuyyy00zjnkltg0ngqtndiwyzg3ztfhmjgxl2ltywdll2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjyznde4oda-_v1_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Beyond

Imdb átlag: 7,4

Kategória: dráma, fantasy, misztikum

Szereplők:

Burkely Duffield – Holden

Dilan Gwyn – Willa

Jonathan Whitesell – Luke Matthews

Michael McGrady – Tom Matthews

Romy Rosemont – Diane Matthews

virag1
Előzetes vélemény:

Miszikum, varázslás? Tök jól hangzik. Freeform? Meglátjuk.

Kritika:

Nagy ABC Family rajongó voltam. Vagyis, azokat a sorozatokat, amiket tőlük néztem, imádtam. A kedvenc szitkomom a Young & Hungry, a kedvenc sorozatom tiniként pedig a Pretty Little Liars volt. Mind minőséges sorozat volt. Aztán jött a Shadowhunters. Nem tudom, hogy lehetett ilyen béna sorozatot kábeltévére vinni, de jött. Szerencsére DILAN GWYN, BURKELY DUFFIELDkitartottam, mert hiába a béna párbeszédek, a cselekmény elég érdekesre sikeredett. Vagyis érdekesre sikeredett ott, ahol nem volt benne a Clary-Jace páros. Egész tűrhető sorozat lett volna, ha őket kihagyják belőle. A Malec páros és Simon történetete nagy kedvenc. Ettől függetlenül csalódtam az akkor már Freeform névre váltott csatornában, így eléggé féltem a Beyond minőségétől. De nem kellett, rendben volt.

A történet köpontjában Holden áll, aki tizenpár év kóma után felébred. Egyszerre teljesen rendbe jön, mintha semmi sem történt volna. Csakhogy ez idő alatt megöregedett, és furcsa dolgok történnek vele.

Holden tök rendben van. Egy rendes fiú sok fura dologgal. Ezzel próbálkozik megbírkózni, de maga nem nagyon megy. Willa egy kicsit érdekesebb karakter. Szerelmes CENTER: BURKELY DUFFIELDHoldenba, bár Holden nem emlékszik rá, mi történt köztük, ezért szeretné eltitkolni. Ezenkívül hátsó szándékai is vannak. Gonosznak megkapunk egy csoportot, akiről eddig nem tudtunk meg semmit, így csak a sárga kabátos férfiról tudunk meg infókat. A csoport szándékai eddig tisztázatlanok, és még nem nagyon tudom komolyan venni őket ezért.

A történet szempontjából azt mondanám a sorozatra, hogy okés. Történnek dolgok, de nem nevezném lebilincslőnek. Valljuk be, én kicsit untam is. Bár ennek az is lehet az oka, hogy Westworldöt szerettem volna nézni, de barátom nem tudta abbahagyni az első rész után.

mv5bntu0odg1nzk3mf5bml5banbnxkftztgwotc5mde4mdi-_v1_sy1000_cr0014971000_al_A paranormális dolgok egy részt el lettek magyarázva. Willa szépen bemutatta a vizes, szivacsos trükkel, de azért nem teljes. Sok minden nincs még megmagyarázva, és ebből a “másik világból” sem kaptunk túl sokat.

Amúgy érdekes húzás volt a Freeform részéről, hogy online megosztotta egyszerre az egész sorozatot, így nem kell hetiben nézni (bár, aki szeretné azt is megteheti). Elég szép nézőszámmal nyitott, és már be is rendelték második évadra. Én kíváncsi vagyok az évad végére, lassan a magyar feliratok is elkészülnek hozzá.

virag2

Folytatom?

Persze.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: 0,5/0,5

animáció: A varázslatos hely kicsit mű volt. 0,5/1

látvány/díszlet: 0,5/1

történet:  Kicsit untam. 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

