ÚJONCSZEMLE – SUPERIOR DONUTS 1×01

mv5bzwewzjvhztytntniyi00yziwlthmzwqtyzzlztlinmi3zjfhl2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjg4nzayota-_v1_sy1000_cr005621000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Superior Donuts

Imdb átlag: 6,2

Kategória: vígjáték, szitkom

Szereplők:

Judd Hirsch – Arthur Przybyszewski

Jermaine Fowler – Franco Wicks

David Koechner – Carl ‘Tush’ Tushinski

Maz Jobrani – Fawz

Darien Sills-Evans – James Jordan

Anna Baryshnikov – Maya

virag1
Előzetes vélemény:

Amikor láttam, hogy kijött egy ilyen pilot, csodálkoztam rajta, hogy én miért nem tudok róla. Rákerestem, és akkor találtam meg, hogy csak utólag, szeptemberben rendelték be. Így sem előzetest nem láttam, sem történetet, bár a címből elég egyértelmű, hogy miről is szól. Nem nagyon érdekelt.

mv5bmtjjyjviy2ytzdezyi00n2mzlthmmdmtzwvhymi3ztuxywu3l2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvyntm3mdmymdq-_v1_Kritika:

Nem túlzottan szeretem azokat a szitkomokat, amik egy helyen játszódnak. (Azt hiszem ezek az egykamerásak.) Így egy fánküzletben jászódó vígjáték nem kecsegtetet sok jóval.

A történet a fánküzlet tulajáról és annak vásárlóiról szól. Az első részben egy új munkaerő érkezik, Franco személyében. Fiatal, lendületes, és embereket akar vonzani a helyre, amire sok ötlete is van. Persze, Arthur, a tulaj, nem támogat teljes szívéből.

A történet nem a legütősebb, ezért a humorban kell erősnek lennie az ilyen sorozatoknak. És meglepő módon sikerült is. Az egyik legviccesebb szitkom volt, amit az utóbbi időben láttam. A poénok általában elég rasszisták, bár ugye ők is viccnek fogják ezt fel. Sok szóvicc is volt, amik annyira nem jöttek át az angol nyelv miatt, de így is sokat megértettem.  Ezért mv5boda3zte2zjytmdk4yi00nmy5lwjkowytztrlzwq5njcwnwu0l2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvyntu4njy5mzm-_v1_is döntöttem, hogy nem fogom folytatni a sorozatot, amíg szinkronnal nem fog érkezni. Persze, lehet ez sosem fog megtörténni, de számomra úgy lesz igazán élvezhető. Kivéve, ha a szinkront elrontják, de nemigen szokták.

Meglepő, de nagyon humoros volt a pilot. A karakterek is kedvelhetőek, Fawzon kívül. Bár vele ő is csak személyisége miatt gyűlt meg a gondom, jó pár (rasszista) viccet szolgáltatott.

Igazából nincs mit írnom a pilotról. A 20 perc alatt cselekmény nem nagyon történt, megismertük a szereplőket, az alapfelállást, és jót nevettünk. Én csak ajánlani tudom, hátha megtetszik nektek is.

virag2

Folytatom?

Ha lesz magyar szinkron.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Semmi érdekes. 0/0,5

humor: 1/1

látvány/díszlet: Túl egyhangú maga a fánküzlet. 0,5/1

történet: Nem nagyon történt semmi, de felvezette a sorozatot. 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

