Scream Queens 2×01

mv5bmjmzntmymjewmv5bml5banbnxkftztgwmjixnje1ote-_v1_sy1000_cr006741000_al_

 

Eredeti név: Scream Queens

Imdb átlag: 7,2

Kategória: vígjáték, horror, misztikus

Szereplők:

Emma Roberts – Chanel Oberlin

Lea Michele – Hester Ulrich

Abigail Breslin – Chanel #5

Keke Palmer – Zayday Williams

Billie Lourd – Chanel #3

Jamie Lee Curtis – Dean Cathy Munsch

virag1Kritika:

Az első évad befejeztével nem tudtam otthagyni a sorozatot. Érdekelt, mi fog történni a csajokkal, mert az első évad vége nem sok jóval kecsegtetett. Nem tudtam, hogy fognak ebből kihozni bármilyen történetet, mert láttam a második évados posztert, és az nem illett az első évados történésekhez.

mv5bmtu0oda3ody2ov5bml5banbnxkftztgwmtc0ntmwmdi-_v1_sy1000_cr0014031000_al_Az első csalódott reakcióm megváltozott a sorozatról, így ebben az évadban sem vártam kevesebbet. Sajnos, újból csalódnom kellett. Nem tudom, hogy csak ez a rész, vagy az egész évad ilyen lesz, de én sajnálom, hogy elhagytuk a szövetséget. Az első évadnak a közösségben megvolt egy hangulata, amit szerettem. Az vidám volt, itt a kórház miatt sötétebb. Már túl paródiaszerű volt az egész. A normális színészek eltűntek, csak Zayday maradt meg.

Untam ezt a részt. Már az eleje nem tetszett, a kórházas visszatekintő. Azt szerettem az első évadban, hogy annyira nem rugaszkodnak el a valóságtól, mivel az egyetemet is bezárták, ott volt a rendőrségi nyomozás is, mégha nem is teljesen működött úgy, ahogy kellett volna. Itt már az elején láttam, hogy nem lesz komolyan véve semmi.

Az új színészek sem tetszettek túlzottan. Taylor Lautner okés volt, sőt a nővér is. Bár ő egy kicsit antipatikus, túl szigorúnak tűnik. A szexi doktor pedig szintén paródia.  Inkább nem is beszélnék róla. Munch dékánról pedig még kevésbé. Rosszabb, mint volt. Zayday is fura volt nekem, nem tudom miért.

Nem tudom, mit fognak kihozni belőle. 9 rész maradt, azt majd ledarálom magyar szinkronnal (persze, csak ha jön). Ám még jobban esett az elvárási szint, de nem tudom, hogy ettől függetlenül élvezhető marad-e a sorozat, és csak a bevezető rész volt csak ennyire unalmas.

virag2

A sorozat öt szóban: gyilkos, kórház, hülyeség, titok, paródia

Kedvenc szereplő:  –

Értékelésem:

színészek: Még mindig nagy nevek vannak. 0,5/0,5

karakterek: Már nem nagyon tudom elviselni őket, mert még akik eddig elmentek, azok is sokak voltak. 0/0,5

világ: Nem szeretem a paródiát. 0/0,5

animáció: 1/1

látvány/díszlet: Amennyire szerettem az egyetem díszletét, annyira utálom a sötét kórház hangulatát 0/1

történet: Untam, nem érdekelt, túlságosan elragaszkodott a földtől. 0/1,5

lepke1lepke15

Leave a Reply

