ÚJONCSZEMLE – THE MICK 1X01

mv5bmtk5nda0nzmxm15bml5banbnxkftztgwodc2mzq4mdi-_v1_sy1000_cr007031000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…


Eredeti név: The Mick

Imdb átlag: 7,6

Kategória: sitcom

Szereplők:

Kaitlin Olson – Mackenzie Murphy

Carla Jimenez – Alba

Scott MacArthur – Jimmy

Sofia Black-D’Elia – Sabrina Pemberton

Thomas Barbusca – Chip Pemberton

virag1
Előzetes vélemény:

Elég viccesnek tűnt. Ez nem mondható kifejezetten családi vígjátéknak sem, habár egy családról  szól. Én vártam, érdekelt.

Kritika:

Nagyon sok jó véleményt hallottam erről a pilotról, így alig vártam, hogy megnézzem. Már 3 részt megnéztem belőle, de csak a pilotról fogok nektek írni.

mv5bnzazmjqzntqtnjc1os00ytg2lwe5nwytmdywyzhknjy5nddml2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjc5mjg0nju-_v1_Mickey, egy munkanélküli csaj, aki a tesvérétől megy kölcsönkérni. Csakhogy épp betoppan az FBI, és a kért pénz fejében rá marad a három gyerek. Persze, csak addig, amíg a helyzet meg nem oldódik. A sorozat leírásából kiderül, hogy nem is fog, így Micken a sor, hogy nevelje őket. De Mick egy lecsúszott csaj, nem épp legjobb anyajelöltnek. És a gyerkekek… Hát én nem akarnék ilyenek…

Nem sorozat a sorozat, ha nincs benne cuki karakter. Itt is megkapjuk. Ben, a család legfiatalabb tagja, ennivaló. 5 éves kora miatt azonban kihasználja Mick, és nem túlzottan figyel rá. Ebből több poén is fakad. Chip a család legantipatikusabb tagja. Csak a pénz körül jár az agya. Sabrina kapja a legnagyobb szerepet a gyerekek közül. Élni akarja az életét mv5bzgnlmjrizmetowzlys00yjy5ltgxntqtn2u0njfhowmzmtlml2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjc5mjg0nju-_v1_(eléggé felelőtlenül), de Mick próbálja ebben akadályozni. Jó kis harc alakult ki kettejük között. Talán ez adja a történet mozgatórugóját. (Későbbi részekben is lesznek még ilyenek.)

Sokan a humort emelték ki a sorozatból. Én nem élveztem annyira. Nem mondom, hogy nem nevettem rajta. Csak nem volt semmi extra benne. Egyszer sem fogtam a hasam a nevetéstől.

Szórakoztató, aranyos volt, és eléggé élvezhető is. Egyszerre megnéztem az akkor megjelent összes részt. Élveztem, ahogy egy züllött nőszemély nem megfelelő módon próbálja életben tartani a gyerekeket.

virag2

Folytatom?

Már folytattam is. 😀

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Hiába család, a lezülött nagynéni ötlet nagyon vicces 0,5/0,5

humor: 0,5/1

látvány/díszlet: 1/1

történet:  1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke45

Leave a Reply

