ÚJONCSZEMLE – STAR 1×01

mv5bmta3mtmynzc5ntreqtjeqwpwz15bbwu4mdy3mjc0njay-_v1_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Star

Imdb átlag: 6,4

Kategória: dráma, zene

Szereplők:

Jude Demorest – Star Davis

Brittany O’Grady – Simone Davis

Ryan Destiny – Alexandra “Alex” Crane

Benjamin Bratt – Jahil Rivera

Queen Latifah – Carlotta Brown

virag1
Előzetes vélemény:

Van egy bizonyos stílus a drámán belül, aminek tudtommal nincs neve, de leírom, hogy miből áll. Általában szegény főszereplő, aki a gettóban nevelkedett (sokszor fekete bőrű), és valami dráma nől ki a történetből, semmi humorral. Van, amelyik zenés, mint például a Dreamgirls, de vannak sima drámák is. Az előzetes alapján, ezt is ide sorolnám, szóval nem volt várós. Az Empire (amit még most sem láttam) jobban érdekel.

Kritika:

mv5bmta1zjizy2etowjkmi00njk0lthmmdktn2e3ntvintg1mwy0l2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjc5mjg0nju-_v1_sy1000_cr0014441000_al_A Star az Empire spin-offjaként lett berendelve a FOX-on. Én mint fent említettem, nem láttam az eredeti sorozatot, de ez a rovat miatt belenéztem a Starba. Az előzetesben említettem, hogy az előzetes alapján olyan sorozatnak tűnik, amit én nem szeretek, és ez így igaz, de attól voltak nagyon jó részei is, ami miatt most nem tudom én sem mit gondolok a sorozatról.

A főhősnők sérültek. Nagyon sérültek. Főleg a két tesó. Még Simone-t meg is értettem, Star inkább csak “túl” jónak érzi magát a munkához. Alex pedig egy igazi kiskirálylány, akit apuci nem szeret. Ők hárman megszöknek otthonról, és Atlantában összeállnak egy bandába, és megkezdik a hírnév felé vezető útjukat. Mennyire fog sikerülni, nem tudni, de a hátterük biztos nem fog segíteni nekik.

mv5bmtu2nzm3otawmv5bml5banbnxkftztgwnze3nde5ode-_v1_sy1000_cr0014981000_al_1A karakterek közül egyik sem kimagasló. Nem kedveltem meg igazán senkit sem. Star érdekes még, igazi belevaló csajszi. Mindet megtesz a cél érdekében. Simone a drogozása miatt akasztott ki. Van oka rá, attól függetlenül ez nekem tabu. Alexet már említettem. Carlotta sem keltette fel az érdeklődésemet. Általában szeretni szoktam Queen Latifah szerepeit, ebben nem így volt. A managerben még látok valamit, érdekes szereplő lehet.

Az előzetes véleményemben is kifejtettem, hogy nem szeretem az amerikai gettóban játszódó nagy drámákkal fegyverekkel, drogokkal, és úgy tűnt ez is ilyen sorozat lesz. Nem tévedtem. Minden ilyen stílusra jellemző dolog megjelent. És ezt nem szerettem benne. Túl sok volt a dráma, a sérülés, ennek ellenére érdekel, mi lesz a csajokkal. Ám ami nagyon zavart, hogy ezeket a bűncselekményeket úgy viszik be, mintha semmi súlya nem lenne. mv5bywzhmde2mdetndbjzc00mty5ltlimtctzjq0odnmodkxntfml2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvynjc5mjg0nju-_v1_sy1000_cr0014971000_al_Példának megölnek egy embert semmi bűntudat nélkül. Vagy volt egy fenyegetés is, aminek a szövege meg általában a jelenet, annyira semmilyen lett. Nem volt fenyegető, egyszerűen bénának hatott az egész.

A zenés filmeket bezzeg nagyon szeretem. A pilotban 2-3 teljes dal biztosan felcsendült. De nem akármilyen dalok. Nagyon jók, erősek, bejövősek. Biztos vagyok benne, hogy a további részekben még jobb dalok csendülnek fel. A folytatáson csak a számok miatt gondolkodom.

A Pitch is hasonló érzést váltott ki bennem, voltak jó részei, rosszak, de azóta sem néztem bele. Nem is hiszem, hogy már fogok, de attól még a lehetséges nézős sorozataim között van. Szerintem a Star is így fog járni, mivel érdekel mi lesz a banda sorsa, és a dalok is nagyon jók, mégse az én sorozatom.

 

virag2

Folytatom?

Meglátjuk.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ: Nem szeretem az ilyen filmeket/sorozatokat. 0/0,5

animáció: Nem pontozhatom le, azért mert nem volt. A zenét és a koreográfiát számolom inkább ide. 1/1

látvány/díszlet: Ez jó volt. 1/1

történet: Nem az én világom, mégis azért valamennyire érdekel. 0,5/1,5

lepke1lepke2lepke3

Leave a Reply

