Scream Queens: Gyilkos történet 1. évad

mv5bmtq5mzu5nte5nv5bml5banbnxkftztgwnje0mzu3nte-_v1_sy1000_cr006741000_al_

 

Eredeti név: Scream Queens

Imdb átlag: 7,2

Kategória: vígjáték, horror, misztikus

Szereplők:

Emma Roberts – Chanel Oberlin

Lea Michele – Hester Ulrich

Abigail Breslin – Chanel #5

Keke Palmer – Zayday Williams

Billie Lourd – Chanel #3

Jamie Lee Curtis – Dean Cathy Munsch

virag1Kritika:

mv5bmje5ntqxnji2of5bml5banbnxkftztgwntawnty4nje-_v1_sy1000_sx1500_al_A 2015-ös év újoncai közül 3 sorozat tűnt ki elsőre. A Blindspot, a Lucifer és a Scream Queens. A szereposztás fergeteges, és a sztori is érdekesnek tűnt. Persze, sejthető volt, hogy az egész paródia, de én nem gondoltam bele. Alig vártam, és nagyot koppantam én is.

Le kell szögeznem, hogy nem szeretem a paródiákat. Nem viccesek számomra. Nem az én humorohoz találták ki őket, de nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. Ennek ellenére, mégis adtam esélyt a sorozatnak. 2015 őszén 5 részt megnéztem, de nem haladtam vele. Általában nem haladok az olyan sorozatokkal, amiket a barátom nem néz. Most a vizsgaidőszakban sok projektet kellett leprogramoznom, így gondoltam a háttérben nem fog zavarni. Le is zavartam az évadot.

Ugye, az előbb említettem, hogy én is óriásit csalódtam, mint ahogy rengeteg tvnéző. Többet vártam tőle először, ám most már tudtam, hogy nem kell semmi extrémet várni a sorozattól, és így már tetszett. Ez furán hangzik, de miután az elvárásaimat levettem, a hangulata megfogott. Nem vette komolyan magát a sorozat, és én sem.

De lehet, Kedves Olvasó, te nem ismered a történetet, így elmondom neked röviden. Egy amerikai egyetemen egy gyilkos futkos, és úgy néz ki az áldozatai között csak szövetségek diákjai vannak. Pontosabban két szövetségé, egy lány és egy fiú. Megismerkedehtünk Munch dékánnal, a Channellekkel, Grace-szel, és velük együtt próbáljuk kitalálni ki a gyilkos.

A humora elég specifikus. Én ugyan nem nevettem sokat, de megmosolyogtam részeket, de ennél többet nem is vártam, így nekem megfelelt. A gyilkosság kilétére lassan fény derül, én nem nagyon lepődtem meg, de a befejezés valami fantasztikus volt. Imádtam az évadzáró utolsó kockáit.

Voltak karikatúra szereplők, de normális karakterekkel is teletűzdelték a sorozatot. Grace egy aranyos, kedves lány, aki ki akarja nyomozni mi történt az anyjával, és hogy ki a gyilkos. Zayday is rendes csajszinak tűnt. Chanelt is szerettem. Gonosz, számító, önző lány, de úgy leoltott mindenkit, hogy nem lehet nem kedvelni. Kedvenceim között volt még Chanel #3 is, imádtam a flegma arcát. Voltak páran, akit persze nem szerettem, Munch dékántól kezdve Gigin át egészen Hesterig.A történet igazából elég érdekes volt. Mindig történt valami, nem unatkoztam egyáltalán. Szerettem a szövetségben tölött perceket. Biztos visszatérek a második évadra.

virag2

A sorozat öt szóban: gyilkos, szövetség, egyetem, titok, paródia

mv5bmtg5mzizmjy0ov5bml5banbnxkftztgwmzcwnty4nje-_v1_sy1000_cr0014451000_al_Kedvenc szereplő:  –

Értékelésem:

színészek: Okésak. 0,5/0,5

karakterek: Paródia-karakterek, de ez a lényege a sorozatnak, ennek ellenére néhol nagyon-nagyon sok voltak. 0/0,5

világ: Nem szeretem a paródiát. 0/0,5

animáció: 1/1

látvány/díszlet: Imádtam a díszletet. 1/1

történet: Ezzel nem volt gond, azon kívül, hogy paródia. 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

