A falka 1. évad

mv5bmta1ntm2mtm4nzjeqtjeqwpwz15bbwu4mdgzmzc0njax-_v1_

Könyvről is lesz értékelés (majd valamikor :D).

Eredeti név: Bitten

Imdb átlag: 7,1

Kategória: fantasy, dráma, horror

Szereplők:

Laura Vandervoort – Elena Michaels

Greyston Holt – Clayton Danvers

Greg Bryk – Jeremy Danvers

Steve Lund – Nick Sorrentino

Paul Greene – Philip McAdams

virag1

Kritika:

A barátom már az első rész óta könyörög, hogy nézzük már ezt a sorozatot. Ő imádja a vérfarkasokat, így már nagyon várta. Az utóbbi időben én is kedvet kaptam hozzá, főleg úgy, hogy már befejeződött a sorozat, le lehet egyben darálni (bár ez nem jött össze).

Bitten - Season 1A sorozat egy vérfarkasfalkáról szól. Elena, az egyetlen női vérfarkas, is tagja a falkánal. Új életet akar kezdeni Torontóban Phillip oldalán, de nem mehet teljesen még a múltja  és titkai visszatartják. Sorozatgyilkosságok történnek, és a falka meg szeretné oldani őket.

Bitten - Season 1Én nagyon szerettem a sorozatot. Érdekes volt a sztori, sőt imádtam. Épp, amikor vége lenne egy jó résznek, rögtön jött a másik. Bár voltak olyan pontok, amiket nem tudtam hová tenni, de erről később. Ami nagyon megfogott az a hangulata volt. Kicsit sötétebb hangvételű az egész.

A sorozat könyvön alapszik, érdekel mennyire könyvhű az egész, ezért már be is szereztem, és alig várom, hogy olvassam. Biztos vagyok benne, hogy jobb lesz, nem hiába nagy kedvence a külföldi bloggereknek a sorozat. Nálunk még csak az első rész jelent meg.

Be kell vallanom, annyira nem tudtam megkedvelni a szereplőket. Nem voltak rosszak, mégis valahogy nem elegek. Elenával nem volt gondom, megértettem, de Clayt és Jeremyt már nem tudtam. Clay túl sok és túl agresszív, Jeremy pedig tudom, hogy a falka érdekeit mv5bmtc0ndaxmzayof5bml5banbnxkftztgwnta0nty1mte-_v1_sy1000_sx1500_al_nézi, akkor is néha nagyon szemétkedik. Bezzeg Phillipet a szívembe tudtam zárni. Végig reménykedtem, hogy vele marad, de már az első részben látszott, hogy ez nem így lesz.

És akkor a főgonosz… vagyis gonoszok… Én nem túlzottan értettem őket. Persze, a háttérben levő főgonosz szándékai már érthetőek voltak, de ő csak az utolsó részben jelent meg. Én kitaláltam ki lesz, mégha a barátom győzködött, hogy biztos nem ő lesz :D. Én a britet (gondom van a nevekkel) is kedveltem, volt sütnivalója, csak hát jól beetették. Na jó, a pszichotapáknak sem nehéz kitalálni mit akarnak… Még ha nekünk ez értelmetlen is (Kivéve, ha kedves olvasó, te is az vagy! :D).

mv5bmta0mzi5njizotveqtjeqwpwz15bbwu4mdkymtyzmjex-_v1_Ki szeretném emelni, hogy sorozat szinten nem voltak olyan rosszak az animációk. Syfy sorozat lévén pedig kimagasló, sokkal jobb, mint pl. SHIELD ügynökei, bár azért az HBO közelébe se ér. És a farkasok olyan szépek. Megjegyezném, hogy a sok HBO sorozat után nekem fura volt, hogy próbálják takargatni a színészeket. Pedig telis tele van erotikus jelenetekkel, amik nagyon szépen átjönnek, pedig sok drágább sorozatnál ez nem sikerül.

Nem vártam sokat ettől a sorozatról, mégis nagyon meglepett. Igaz, vannak benne hiányosságok, mégis a történet, báris a jó része, elfeledtette velem ezeket.

virag2

A sorozat öt szóban: farkas, átalakulás, sorozatgyilkosság, pszichopata, szenvedély

Kedvenc szereplő: Elena

Értékelésem:

színészek: Nem volt gondom vele. 0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ: Imádtam, bár lehet ez az írónő érdemes. 0,5/0,5

animáció: Nem volt tökéletes, de nem volt rossz sem. 0,5/1

látvány/díszlet: Imádtam. Főleg a farkaskákat :D. 1/1

történet: Tényleg voltak benne hibák, bármennyire is imádtam. 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

One thought on “A falka 1. évad

  1. Pingback: Kelley Armstrong: Bitten ​– Megmarva | Sabinomi

Leave a Reply

