Katie McGarry: Pushing ​the Limits – Feszülő húr

covers_310333Adatok:

Eredeti név: Pushing the Limits

Sorozat: Feszülő húr 1.

Oldalszám: 436

Goodreads átlag: 4,09

Besorolás: YA (NA?), romantikus

Fülszöveg:

ANNYIRA ELLENTÉTESEK… 
ÉS MÉGIS MILYEN ÖSSZEILLŐK!

Senki sem tudja, mi történt aznap éjjel Echo Emersonnal, amikor a menő fiúval járó népszerű lányból pletykák tárgya, kirekesztett lett, karján hátborzongató sebhelyekkel. Még Echo sem emlékszik a teljes igazságra. 
Amikor aztán berobban az életébe Noah Hutchins, a szívdöglesztő, lányfaló, megközelíthetetlen fiú a fekete bőrdzsekijében, és meglepően megértő vele, Echo élete olyan fordulatot vesz, amilyenre sosem gondolt volna. 
Valószínűleg semmi közös nincs bennük. Mindketten olyan titkokat rejtegetnek, melyek lehetetlenné tehetik kettejük kapcsolatát. Egymás iránti őrült vonzalmuk mégsem foszlik szét, és Echo felteszi magának a kérdést, hogy meddig FESZÍTHETIK A HÚRT, és mit kockáztatna azért a fiúért, aki talán megtanítja őt ÚJRA SZERETNI.

virag1

Vélemény:

Nagyon meglepődtem ezen a könyvön. Én azt hittem, hogy kapunk egy szerelmi történetet, semmi mély tartalommal. Erre az new adultokra jellemző mély hullámvölgyekről olvashattunk telis tele fájdalommal.

6efbd7bb37c20fa5906b9fdb3a7222e0

Echo

Két főszereplőnk, Echo és Noah, a poklok poklát járta meg. Mindketten elvesztették egy közeli hozzátartozójukat, és még nem sikerült túltenniük magukat ezen. Echo bátyja halálát próbálja kiheverni részben, részben pedig azt, hogy az anyja meg akarta ölni. De nem sikerül neki úgy, hogy az apját nem érdekli más mint újdonsült felesége és a tökéletes családi látszat. Noah az egész családját elvesztette. Míg szülei meghalltak, az öccseit csak gyámság alá vette egy család. Ám Noah nem bízik az ilyen családokban, mivel nem egyben megfordult már, és általában bántalmazták őt. És ekkor találkozik Echo és Noah, akik egymásban találnak támaszra.

Én ezt a könyvet inkább sorolnám a Rubin pöttyösök táborába témáját tekintetően. Gondolom, mivel a szereplők csak 16-17 évesek, azért maradt mégis Vörös pöttyes. Ha a NA-ok közül keresgélünk, szerintem egyik legnehezebb gondokkal küzdő párt találtuk meg. Már párszor elmondtam a véleményem erről a stílusról. Bevallom, minél többet olvasok, annál jobban kezdem megkedvelni a stílust, de még mindig kicsit távol áll tőlem. Ezek a könyvek

d6de906f1d165d31306cbfa25a26d3f5

Noah

mindig beszippantanak, nem tudom letenni őket, de mégsem adják meg nekem azt a pluszt, amit egy fantasy meg tud. A Pushing the Limits hozta a színvonalat, de nem lett személyes kedvenc. Vannak sokkal jobbak ebben a kategóriában.

A főszereplőket kedveltem. Átéreztem Echo helyzetét, bár én úgy gondoltam, hogy a nevelő anyja nem ennyire gonosz, inkább csak ő látja annak, mivel megbántotta. Én azért ilyen barátnők után sem pedáloznék, de nem csak az ő hibájuk, Echo is benne volt a dologban. Noah-nak már alapból előnye volt számomra, mert eddig olvasott könyveimben, ha szereplelt ilyen nevű fiú, rögtön megszerettem, sőt… Szóval Noah előnyben indult nálam, de gyorsan visszaugrott a kezdő pozícióba a drogozásának köszönhetően. Szerencsére nem folytatta ezt a szokását, így gyorsan meg is feledkeztem róla. Ő sem látja reálisan a világot, túl sok rossz tapasztalata volt.

Jó páros volt a kettejüké, de mégsem éreztem benne a plusszt. Ugyanezt érzem a könyvvel kapcsolatban. Jó-jó, de nem a legjobb. Kíváncsi vagyok a sorozat többi részére, így szerintem folytatni fogom, de nem hiszem, hogy kedvencemmé növi ki majd magát.

virag4

A könyv öt szóban: fájdalom, veszteség, halál, szerelem, támogatás

Kedvenc karakter: Nincs kedvencem, de ha nagyon kéne választani a két főszereplőt mondanám.

Kedvenc jelenet: Amikor Noah odaadja a fele hamburgerét Echónak.

Kinek ajánlom? 

Hát a NA szerelmesei ezt is imádni fogják, mivel talán a fiatabb főszereplők miatt került ebbe a kategóriába, ám a történet szempontjából nagyon is hasonló.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Nekem a Hopeless és a Callie, Kayden és a véletlen ugrott be. Mások a problémáik, mégis mindnek a szülei okozták a problémájukat.

virag2

Borító: 4/5 – Nem a legszebb, semmi extra.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Nem tudom miért van ez, de a NA könyvek letehetetlenek. Igaz ez YA-nak van sorolva, de ezt sem tudtam letenni. 0,5

karakterek (1) – 1

világfelépítés (1) – Miért nem lehet egy normális életű tininek is tökéletes, romantikus kapcsolata? Miért kell mindig ilyen sebzettnek lennie a főszereplő(k)nek? 0,5

történet (1,5) – Nem volt rossz, de engem nem varázsolt el. 1

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

