Vicotria 1. évad

mv5bzdyyotyxytitzjq5my00mzkyltlmzgitm2uwndexotqzzmfhxkeyxkfqcgdeqxvymjexmjk0odk-_v1_sy1000_sx708_al_

Eredeti név: Victoria

Imdb átlag: 8,4

Kategória: történelmi, dráma, életrajz

Szereplők:

Jenna Coleman – Victoria

Daniela Holtz – Baroness Lehzen

Catherine Flemming – Duchess of Kent

Adrian Schiller – Penge

Margaret Clunie – Harriet, Duchess of Sutherland

virag1

Kritika:

Megtaláltam a sorozatomat! Imádtam Victoria minden másodpercét, csak egy dolgot sajnálok. 1 évet várnom kell a következő évadra.

mv5bndgxmzdhnmutndvlys00ytdhltlmmtatntbky2uzodq2zjzkxkeyxkfqcgdeqxvyntk2nty1nza-_v1_sy1000_cr0013471000_al_A történet Victoria királynő trónra kerüléséről, és az első pár évének uralkodásáról szól. A sorozat Victoria királynő naplói alapján íródott. Victoria tizes évei végén járt, amikor ő lesz Az Egyesült Királyság uralkodója. Az országban éppen béke honolt, így sokan ácsingóztak arra a trónra, főleg, hogy Victoria még csak gyerek. A sorozat a királynő magánéletét mutatja be inkább, ahelyett, hogy az uralkodására öszpontosítana.

Az első évadot két részre tudnám bontani. Az elején Victoria megismerkedik az uralkodással. Itt több politika is van. De nem az unalmas, amit ma hallhatunk, hanem tele intikákkal. 1800-as években nem a legkönnyebb lánynak lenni, de úgy hogy ő a királynő, még nehezebb. A második rész Albert herceg megismerésétől kezdődik. Már imádtam előtte is a sorozatot, de ez a rész volt számomra a tökéletes. Itt a politika kicsit háttérbe szorul, és minden csöpög a romantikától. És ez fogott meg engem igazán. Még sosem láttam ilyen romantikus filmet. Ha romantikáról van szó, általában a végén mindig megsiratom a filmet/sorozatot. De itt mv5bnzyyzdi0zdutyjiyzs00m2zlltgwndctn2iwzmi2mjk1zwuwxkeyxkfqcgdeqxvynty3ote3mzg-_v1_nem kell sírni, csak élvezni, ahogy két szerelmes próbál a politika és az uralkodás mellett boldog lenni együtt. Sajnos, én még most sem láttam a Jane Austin és ahhoz hasonló filmeket, így nem tudok sok történelmi filmet az 1800-as évekből, így lehet van más ilyen romantikus film, csak én nem tudok róla.

Victoriát imádtam, bár szerintem nem a legjobb uralkodó. Lehet pár év múlva már bölcsebb lesz. Nem mindig azt nézi, hogy mi a legjobb az országnak, hanem azt, ami a legjobb magának. Például Lord M. megtartását. Főleg az első pár részben lehet ezt látni. Már én is beláttam, hogy ő királynő, nem dönthet úgy, ahogy neki megfelel, de Victoria makacs. Pont ezért szerettem meg annyira. A szívére hallgat, ez nem a legjobb királynői erény. Jenna Coleman tökéletes volt Victoria szerepére. Imádtam a csajt. És hiába vagyok nő, szeretem nézni én is a szépet, Jenna pedig számomra az egyik legszebb nő.

mv5bntnjmgu5mgqtoguymc00nzhhlwewmzetnwziotc2ogjknmq2xkeyxkfqcgdeqxvynjcynzuwnja-_v1_Mivel ez a sorozat a Downton Abbey utódjaként indult, itt is megismerhetjük a személyzetet. Én az ő részüket is éppen annyira szerettem, mint a királynőét. A Downton Abbey hangulatát is érezni véltem ezekben a részekben. Ám nem vitték túlzásba ezeket, pont tökéletes volt.

Amit külön kiemelnék, az a látvány. Olyan gyönyörű látképeket kaptunk a Buckingham palotáról és annak környékéről. Ezenkívül pár kirándulás is zajlott, azoknak is minden másodpercét ajánlom. És ott vannak még a ruhák. Egyszerűen gyönyörűek voltak. Imádtam őket. És azért én is ellaknék abban a kastélyban.

mv5boge0odkyzditnzuxzi00mdlilwizy2qty2izntgxowu2n2vmxkeyxkfqcgdeqxvynjq5nzi2otm-_v1_sy1000_cr006661000_al_Mikor néztem a sorozatot, egyetlen egy hibát véltem felfedezni. Néhol a zenét nagyon direkt vágták meg. Aztán 3-4 rész után rájöttem, hogy az sem a sorozat hibája. Mivel a rész, amit én letöltöttem, úgy lett megvágva a tvből, így a reklámoknál levő vágás miatt érződött a hang túl direktnek. És ha már a hibákat emlegetem, mondanék még egyet. Bár ez sem hiba hiba. Inkább észrevétel, ami nem tetszik. Én hiányoltam Lord M.-et a későbbi részekből. Értem én, hogy ott volt mellette már Albert, de attól tudtommal a parlamentben azután is maradt a helye. Néha megjelenhetett volna pár kisebb jelenetre.

Én imádtam a sorozatot. Ajánlom minden romantikus lelkű lánynak, mert ők is imádni fogják. A barátomat próbáltam rábeszélni, hogy megnézze, de még nem tette még, így nem tudom elmondani, a férfiaknak is tetszene, vagy “nyáltengernek” titulálnák.

virag2

A sorozat öt szóban: királynő, kastély, szerelem, uralkodás, intika

Kedvenc szereplő: Victoria

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Imádom a kosztümös sorozatokat. 0,5/0,5

animáció: Olyan gyönyörű volt London. 1/1

látvány/díszlet: Gyönyörű ruhák, gyönyörű palota. 1/1

történet:  1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

Leave a Reply

