Februári összefoglaló

Tavaly január óta nem voltam ilyen mélyponton olvasás téren. Pedig a hiba nem az akaratban van, hanem a rengeteg tennivalóban. Mióta írom ezt a rovatot, láthatjátok, hogy sosem vagyok elégedett az olvasásaim számával. Ennek pedig egy nagyon ésszerű oka van. Az egyetemen ez az év a legnehezebb. A vizsgaidőszakom és az utánna levő időszak csak azzal telt, hogy különböző projekteket készítettem, mivel szinte minden tantárgy megkövetelte, de mindegyikhez minimum 1 hét volt szükséges. És miután átadtam a projekteket, jöhettek a szóbelik. Február utolsó hetééig mást sem csináltam csak tanultam. Persze, volt még pár napom bepótolni az elmaradásaimat olvasásilag, de otthon épp nagy munkálatok folytak/folynak (szobákat festettek, csempéztek, stb.), ezek mellé pedig március első hetére egy prágai kirándulásra is elmentem. Így, persze nem sok időm maradt olvasni, bár én megpróbáltam.

virag2Sajnos, belegondolok a következő időszak sem lesz könnyebb számomra. Az egyetemen ebben a szemeszterben 6 tantárgyam lesz (eddig mindig 5 volt), és ezek szinte mindegyike megkívánja az év közbeni nagy aktivitást. Ezek mellé még a kollégium is elvárja, hogy aktívan részt vegyek a programjain, és még egy plussz kutatási munkát is végezni fogok egy ösztöndíj miatt. Próbálkozok, de nem nagyon fog összejönni a sok olvasás. A sorozat az más kérdés, mert barátommal, ha együtt vagyunk sokszor nézünk valamit, így azok jobban haladnak. Ezért is várható a következő időszakban több ilyen jellegű poszt.

Mint már többször említettem, előre írom a cikkeket, szóval van félretéve pár poszt, de lassan kerülnek ki, mivel képeket keresgélni sokáig tart, és aztán még át kell néznem a szöveg helyességét is. Jönnek továbbra is heti szinten a posztok (csak az eheti maradt ki), sőt az ÚJONCMUSTRA rovat is folytatódik, most már elég sok tavaszi újonc kezdte meg a szereplését.

És most jöjjön a leltár rész. Nem volt időm olvasni, így vásárlásra még csak gondolni sem tudtam. Egyetlen egy könyvet olvastam, az pedig nem más, mint Anthony Horowitz utolsó előtti Alex Rider regénye, vagyis a Krokodillkönnyek.

Szurkoljatok, hogy azért összejöjjön márciusra több olvasni való. Én nagyon reménykedek.

virag1

 

Leave a Reply

