Leiner Laura: Valahol

covers_408540Adatok:

Eredeti név: Valahol

Sorozat: Bexi 5.

Oldalszám: 364

Goodreads átlag: 4,67 (30 szavazat)

Moly.hu eredmény: 97%

Besorolás: YA, romantikus

Fülszöveg:

Márk vagy Tomi? Bexi sokáig azt gondolta, hogy ez a kérdés nem létezik: Márkkal való kapcsolata már a múlté. A legutolsó szakításuk óta eltelt időben Bexi élete végre nyugvópontra jutott, és ebben fontos szerepe volt Tominak is az Üres Utcák együttesből. A nyári turné azonban felforgatott mindent a zenészek életében. 
Fesztiválok, koncertek, fülledt turnébusz, őrült bulik Aszádékkal, zsarolás… Valahol a Balaton-parton.

virag1

Kritikák az előző részekről:

Nélküled

Vélemény:

Nemsokkal a megjelenése után, én is beszereztem az új Bexi könyvet. Imádtam az előbbi részeket, bár talán pont az előző részt kicsit gyengébbnek éreztem, de azt is nagyon b0b9f5ce3324af26cf989159f9d26437imádtam. Alig vártam már, hogy olvashassam ezt a részt.

Mind közül ez volt a legjobb rész, pedig az egész sorozat iszonyú jó. Kicsit ezt a részt rendhagyóbbnak éreztem, mivel a szokásos szerkezete is kicsit megváltozott. Nem sokban, pár apró dologban, de nekem az nagyon bejött. Az eleje most nem szomorkodással telt, és Márk is jelen volt végig. Persze, most is előre megsúgta, hogy jön a bonyodalom, nem is egyszer. És a legvégének is örültem. Most tartogat Bexiék számára sorsdöntő fordulatokat is, nem csak pár szerelmi kalamajkát, ahogy eddig. Ennek ellenére talán most volt számomra az a befejezés, ami annyira érdekel, mivel Bekinél már vártunk pár dolgot, ami a befejezés nagy valószínűleg tartogat. Már érződött a részen, hogy lassan zárja le az írónő a történetet.

A szereplők továbbra is nagyon viccesek és imádnivalóak. Még mindig imádom az egész bandát. Talán Lili kicsit koraérett. Nekem van egy 12 éves unokatesóm, és egyáltalán nem tudom elképzelni, hogy ilyen okos legyen. Nem bántani akarom, csak hát Lili egy 13-15 éves szintjén van minimum, szerintem 11 éves korához képest túl felnőttes. De ezt f9a489c8f1c91db4d702e037032457ccimádom is benne. Igazából úgy jó, ahogy van. Nagy Márk meg egyenesen álompasivá lépett elő. Eddig imádtam a párosukat, a kémiát Beka és Márk között, és szerettem Márk egoizmusát is, de nem kértem volna magamnak belőle. Hát ez megváltozott… Márk annyira tökéletes volt. Teljesen belezúgtam.

A Valahol az a könyv, ami után elszomorodsz. És miért? Ez egyszerű. Mert annyira jó volt, hogy nem akarsz kiszakadni belőle, nem akarsz visszatérni a valóságba. És ha visszatérsz, akkor fáj a szíved, hogy nem kaphatsz többet belőle. Nem kaphatsz több Nagy Márkot. Jaj, nekem is kell egy saját Nagy Márk.

virag4

A könyv öt szóban: zene, Balaton, szerelem, titok, buli

Kedvenc karakter: Márk

Kedvenc jelenet: minden Beka-Márk jelenet

Kinek ajánlom? 

Mindenkinek. Én imádom a Bexi sorozatot. Egy délután alatt ki is lehet olvasni a könyvet, nem vesz sok időt igénybe.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Szerintem a többi Leiner Laura könyv nem ér fel a sorozathoz, és aki elolvavsta eddig a sorozatot, már mind túl is van ezeken a könyveken. Megjegyezném, hogy én a Bábelt ajánlom még, azt is nagyon szerettem.

Ha fordított könyvek közül válogathatok, én talán Anna és a francia csókot mondanám. Én egyidőben olvastam az első könyvvel ebben a sorozatban, és mindkettő nagyon cuki és imádnivaló volt. Ehhez a részhez pedig kifejezetten illik Anna.

virag2

Borító: 2/5 – Még mindig utálom a könyvnek a borítóit.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – Imádom. 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Lehetetlen letenni. 0,5

karakterek (1) – Imádnivalóak. 1

világfelépítés (1) – 1

történet (1,5) – Ez a legjobb mind közül. 1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

Leave a Reply

