Januári összefoglaló

Januárban elkezdődött nekem is a vizsgaidőszak, így örültem, hogy tudtam olvasni, nem néztem a mennyiséget. Már rég nem olvastam ilyen kevés könyvet, de első a tanulás. Mivel még olvasni sem volt időm, vásárlásra nem is gondoltam. Sajnos, nekem később van a vizsgaidőszak, így egész február is ilyen lesz számomra. Sőt, egész jövő év, elég nehéz lesz, mivel ez az év a legnehezebb az egyetemen, és még nyelvvizsgát is akarok tenni. Na de nézzük azt a 4(?!?) könyvet, amit elolvastam.

  • Kelley Armstrong: Bitten – Megmarva
  • Anthony Horowitz: Harmadik erő
  • Anthony Horowitz: Kígyófej
  • Susan Ee: End of Days – A vég napjai

virag1

Leave a Reply

