Jus Accardo: Toxic ​– Mérgezés

covers_304331Adatok:

Eredeti név: Toxic

Sorozat: Denazen 2.

Oldalszám: 396

Goodreads átlag: 4,06

Besorolás: YA, romantikus, paranormális, urban fantasy

Fülszöveg:

Mikor a Sumrun éjszakáján egy Hatos megmenti Kale életét, figyelmezteti, hogy ennek következményei lesznek. Egy csere. Valamit adniuk kell a fiú visszanyert életéért cserébe. De Dez nem is sejtette, hogy épp azt az egy dolgot veszíti majd el, amiért bármit megadna… És nem elég, hogy Dez elveszíti Kale érintése elleni immunitását, az a Hatos, aki segít megtanítani Kale-nek, hogyan tudja irányítani a képességét, az első pillanattól kezdve odavan a srácért. Jöhet még ennél is rosszabb? Igen, Jade meg tudja érinteni Kale-t. De most a csábító Dez legkisebb problémája.

virag1

Kritikák az előző részekről:

Touch – Érintés

Vélemény:

Az első részt eléggé szerettem, így rögtön elkezdtem olvasni a folytatást. Vicces módon, mikor kinéztem ezt a könyvsorozatot, hogy megveszem, véletlen a Touch helyett, ezt a részt vásároltam meg, így otthon várt mindkét rész.

Ahogy elkezdtem olvasni, pár fejezet után annyira kiakadtam, hogy ott is hagytam. Muszály volt pihentetnem. Talán egy hónapot is vártam, másik könyveket olvasgattam, mire újból kezembe vettem. Elég nagy szenvedés volt végigolvasnom, egyszerűen d474d2f3cc5f987ba2b2325af28f547aidegesített. Alig vártam, hogy a végére érjek. Más félbehagyni egy olyan könyvet, amit a könyvtárból veszek ki, és más, ha pénzt adtam ki érte. Így el kellett olvasnom. Sajnos, a sorozat többi kötetére már nem vagyok kíváncsi.

Tegyük hozzá, nem volt olyan rossz a könyv. Két nagyobb hibája volt, az egyik miatt pedig szó szerint szenvednem kellett a könyvben. Ha olvastál már kritikát az oldalon, tudhatod, hogy vannak dolgok, amik zavarnak a könyvekben. Ilyen például a tehetetlenség. Ami itt zavart, az nem más mint a féltékenység. Bár ezt is köthetjük a tehetetlenséghez. Na, de a Toxicban már nem szerelmi háromszög van, ahogy az előző részben, hanem már Kale-ért is versenyeznie kell Deznek. És itt a gond, mert annyira idegesített Jade engem is. Bár vehetjük, hogy ezért jó a könyv. Mert tényleg átérezzük Dez helyzetét, és felháborodunk rajta, de én szórakozni akarok, nem idegeskedni. És ezzel el is dőlt a könyv sorsa számomra, mert ezután csak túl akartam lenni rajta. Nem érdekelt mi lesz Dezzel, sőt még Kale-lel sem, már inkább Alexnek szurkoltam.

7cfda88543438a9d7a9efd66d2fa5dddÉs itt jön a második dolog, ami zavart. Kale. Én annyira megszerettem őt. Annyira cuki volt a naivitásával együtt. Erre jött Jade, és mit tett? Semmit. Megbeszélte Dezzel, hogy Dez ugyanúgy érez Jade iránt, ahogy ő Alex iránt, akit ha meglát meg akar ölni. Erre semmit  sem csinál, inkább Jade-del lóg. Ahh! Van a naivitásnak egy szintje, de itt már nem arról van szó. A legbutább ember is felfogná, hogy ez így nincs rendben, mivel el lett mondva neki. Az első részben még Kale okos volt. Hát ezek után már nem hiszem ezt el. Utálom, ha van egy karakter, aki jól fel van építve, és tönkreteszik őt. Főleg, ha ilyen cukiságról beszélünk.

d3e12c96bc4434fae5152488c254ed4aEzen a két hibán kívül én nem vettem észre más gondot a könyvvel, de pont olyanokat írt bele Jus, amiket ki nem álhatok egy-egy könyvben. Tényleg sajnálom, mert az első rész nagyon jó volt, de félek, hogy a harmadikat (és aztán negyediket, ötödiket) is megszenvedem, mivel Jade még fel fog bukkani. Bár azért a végére úgy nézett ki, hogy ezt a féltékenykedés ügyet lezárták. Remélem. Tegyük hozzá, azért volt egy-két fordulat, ami engem is meglepett. Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ki az áruló köztük.

Én azért reménykedek, hogy a könyvtár is be fog szerezni ebből a sorozatból pár példányt, hogy a folytatásokat is elolvashassam, mert félek, hogy nem fogom élvezni. Én reménykedek, és próbálok esélyt is adni, mert az első részes Kale-ért megéri.

virag4

A könyv öt szóban: szuperképességek, Hatosok, iskola, féltékenykedés, érintés

Kedvenc karakter: –

Kedvenc jelenet: –

Kinek ajánlom? 

Itt szintén maradok az első részes kritikám ajánlásánál.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Miután elolvastam, a vége nekem annyira olyan volt mint a Luxen sorozat 3. részének. Persze, nem úgyanaz történt, de a hangulata és stílusa eléggé megegyezett (számomra). Szóval, aki még nem olvasta volna Deamon és Katy történetét, az kezdjen bele. (Csak ne lenne az a fránya ötödik rész… )

virag2

Borító: 3/5 – Olyan fura arca van Deznek, én egyáltalán nem így képzeltem el. Meg nekem olyan semmilyen egy borító.

Értékelésem:

írásmód (0,5) –Szokásos. 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Hát nem nagyon akaródzott olvasni. 0

karakterek (1) – Dezben és Kale-ben nagyot csalódtam, Jade-et pedig ki nem álhatom. 0

világfelépítés (1) – Kicsit koppintásnak érzem, de ha azt nem nézem, oké. 1

történet (1,5) – Nem tudom, hogy azért mert, idegesített, vagy csak simán, de annyira nem is érdekelt a könyv története. De nem volt rossz. 1

lepke1lepke2lepke3

Leave a Reply

