Tammara Webber: Easy ​– Egyszeregy

Adatok:
covers_251508

Eredeti név: Easy

Sorozat: A szív körvonalai 1.

Oldalszám: 334

Goodreads átlag: 4,12

Besorolás: NA, romantikus

Fülszöveg:

Egy lány, aki úgy gondolja, a bizalmat megtörik, az ígéreteket megszegik és a hűség csak illúzió. Egy fiú, aki úgy hiszi, az igazság relatív, a hazugság elkendőzi a kibírhatatlan fájdalmat és a bűntudat örök. 
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált… Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen; csak együtt nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére. Vajon a találkozásuk megerősíti őket hitükben, vagy megcáfol mindent?

virag1

Vélemény:

Nem tudom honnan jött, de egyszer csak rámjött, hogy olvassak valami kollégiumos, egyetemes könyvet. Rá is kerestem GR-en, mit ajánlanak a legtöbben, és akkor találtam rá az Easyre. Már régóta megjelent magyarul, de nem nagyon vonta magára a figyelmemet, de most nekiestem.

image_normal

Lucas

Sokszor van olyan, hogy tudod másnap korán kell kelned, de elkezdesz olvasni valami jó könyvet, és nem tudod letenni. Hát velem is így történt az Easy olvasása közben. Két óra alvás után beültem a kocsiba, és olvastam tovább a könyvet. Lehetetlenség volt letenni.

Jacqueline személyében újra egy visszafogott főszereplővel találkozhatunk. Épp most lábal ki egy három évig tartó kapcsolatból. A könyv kezdetén majdnem erőszak áldozata lesz, de szerencsére épp arra jár Lucas. Lucas, aki a múltjával küszködik.

Mikor befejeztem a könyvet, kikiáltottam, hogy ez a legjobb NA könyv, mert végre nem történik semmi komolyabb dolog a főszereplőnkkel. Nem kell megküzdeni a múltjával. Persze, amit el akarnak követni vele, az sem lehet a legjobb élmény, mégis a többi ilyen könyv mellett eltörpül, szerintem ez nem okoz (annyira) mély sebeket. És ezzel, hogy nem történt semmi szörnyűség, rögtön beleszerettem. Tegyük hozzá, Lucas már nem ilyen szerencsés, így a második részben az önsanyargatást és -utálatot már nem fogom e57d67215389d6cd28971cb041fc6594megúszni. De miután belegondoltam a könyvbe, rájöttem mégis hiányzik valami belőle, valami mélység. Nem hittem, hogy ezt valaha le fogom írni,  de kellett volna bele egy kis szenvedés. Volt egy kis akadálya a kapcsolatuknak, mégsem éltek át nagy kríziseket, szakításokat. Nekem túl egyszerű volt, ahogy összejöttek. De ettől függetlenül nagyon szerettem a könyvet.

Hát igen, felmagasztalom a könyvet, erre semmilyen matricát nem láthattok. Ezen sokáig küszködtem, hogy mit is adhatnék, mert tényleg jó volt, de egyik kategóriámban sem emelkedett ki. Esetleg adhattam volna egy Szerelmi háromszög matricát, de én nem éreztem annak. Gondolkodtam, hogy mivel annyira koleszos helyszínt akartam, esetleg kapja meg a Varázslatos helyszínt, de hát az iskola mégsem az. Amit már szinte rátettem, az pedig az Álompasi volt. Sokáig gondolkodtam, hogy Lucas nekem álompasi-e. A tulajdonságai teljesen azok a könyv ideje alatt, kedves, aranyos, segítőkész, okos. Ám van egy múltja, 014ba937e5ec2fa8ae812604097fb661amit én egy pasimnak se akarnék, bármennyire is jónak formálta. De, ha nem történtek volna vele dolgok, biztos nem lenne ilyen pasi. Szóval ördögi körbe kerültem (Röviden: Most jó, de múltja van. Ha nem lenne múltja, nem lenne ilyen most. ). Ez miatt sokáig vaciláltam, de végül az döntött, hogy kellene így egyben, vagy sem. Hát a sem mellett maradtam. Meg később rájöttem, hogy a kinézete sem nekem való. Így sajnos hiába jó könyv, matrica nélkül maradt, mert a Kedvcencet se éreztem helyénvalónak.

Összeségében, az egyik legjobb NA könyv, mégis hiányzik belőle valami. Szeretni lehet, én is fogom, és igaz félve, de a következő részt is el fogom olvasni.

virag4

A könyv öt szóban: kollégium, nagybőgő, szakítás, erőszak, közgazdaságtan

Kedvenc karakter: Jacqueline

Kedvenc jelenet: az emailek, meg amikor Lucas rajzolta

Kinek ajánlom? 

New Adult szerelmesei mellett, aki romantikus könyvre vágyik. Nincs benne annyi durvaság, mint amennyi az NA regényekben szokott, így akik ez miatt nem olvassák őket, szerintem kipróbálhatják ezt a könyvet.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Gyönyörű sorscsapás, Callie és Kayden, Wait for you…

virag2

Borító: 4/5 – Annyira nem tetszik, de bár el tudom képzelni Lucast.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Letehetetlen. 0,5

karakterek (1) – Szerethetőek. Eleinte féltem Erintől, de ő sem lett túl sok. 1

világfelépítés (1) – Ide értem Jacqueline gondjait. 1

történet (1,5) – A kis mélységet hiányoltam. 1

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke45

Leave a Reply

