Decemberi összefoglaló

Vége az évnek, de azért még a decemberi zárással tartozom nektek. Kezdem rögtön a sorozatos cikkekkel.

Az összes őszi újoncot megnéztem, és feltettem az értékelést a honlapra, így kedvetekre válogathattok. Közben elindultak a midseasonos premierek is, szóval nem kell sokat várni, és folytatódni fognak ezek az értékelések.

Az olvasások szempontjából december picivel jobb volt, mint a november. Vagyis számbelileg. 9 könyvet olvastam el, de ezek között 3 darab 100 oldalas gyerekkönyv is szerepel. Nem szándékoztam azokat is elolvasni, de szerettem volna 100 könyv fölé menné, így (kicsit csalva, de) sikerült.

  • virag2Elizabeth Richards: Szárnyak
  • Rachel Hawkins: School Spirits – Kísértetsuli
  • Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara
  • Mark Lawrence: Tövisek Hercege
  • Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk
  • Varró Dániel: Túl a Maszat-hegyen
  • Roberto Pavanello: Bat Pat – A temető kincse
  • Roberto Pavanello: Bat Pat – Éjféli boszorkányok
  • Roberto Pavanello: Bat Pat – Tutanhamon nagymamája

Nem sűrűn van olyan, hogy több könyvvel bővül a könyvtáram, mint amennyit olvasok, de karácsony miatt, most sikerült. 12 új könyvet próbáltam a már dugig tele levő polcomra felrakni. Ebből pár anyukámé, de én azt a hitvallást vallom, hogy ami az övé, az enyém is. Főleg, hogy egy könyvespolc van a házban, és az az én szobámban található.

Az első rendelést a Maximnál adtam le. Nem tudtam ellenállni a Black fridayes akciójának, így 2 könyvvel többet rendeltem, mint amit szerettem volna. Az Ékkő folytatását akartam nagyon, és mivel tavasszal nem szereztem be a Tündérkönyvet, tökéletes volt második könyvnek az ingyenes szállítás miatt. De aztán megláttam, hogy Sötét Elmék és az Angyali gonosz óriási leszállítását, és nem tudtam ellenállni. A két könyv kicsivel volt több mint 3000 forint, ami egy könyv árát teszi ki. (Megjegyezném, hogy mindkét könyv amúgy elég vastag is.)

Nálunk sokszor úgy működik a karácsonyi ajándékvásárlás, hogy én megveszek pár könyvet, és aki nem tud nekem mit választani, csak az egyik új könyvet elveszi a polcomról. Míg a Maximos csomagot nem szándékoztam ajándékozásra szánni, a KMKnál nagyon sok könyv megjelenésére vártam, és ezeket szerettem volna karácsonyra. A lepke5második rendelésem már itt történt november legvégén, így kihasználva a Vörös pöttyös akciót. Az utolsó pillanatig vártam ezzel a rendeléssel, mert reméltem előrendelhetővé vállnak még más könyvek is, de a Tüskék és Rózsák udvarát elő szerettem volna rendelni (3% is számít a karácsonyi költekezésben), így végül megrendeltem a Vörös piramissal együtt. Erre másnap elérhetővé vált az Obsession is. Anyukám meg akarta rendelni a Tigris Átkát ezenkívül, én meg félretettem a barátomnak szánt könyvet, hogy ha véletlen nem lesz meg a 2 szállításra alkalmas könyv, de most megrendeltem mellé (Tricked). Én ezzel be is fejeztem a rendeléseket. Sajnos, ezután újra elérhetővé váltak könyvek. A Hádész Háza és az Éjfél kisasszony. Már így is túlmentem a nekem szánt könyvek számából, és ennyi rendelés sok lenne, ezért elsírtam a bánatom a barátomnak, aki volt olyan kedves még ezt a két könyvet is megrendelte (vagyis pontosabban moly-n megrendelték a nevére, mivel még érvényben volt a VP akció, és kihasználtam egy fölös kupont). Az Árnyak kiályőnőjét bármennyire is vártam, már nem tudtam megrendelni, így most várom, hogy megjelenik valamelyik Percys kiegészítő kötet vagy valami hasonló, hogy olvashassam azt is.

Sorban meg is érkeztem a csomagok. Az én ajándékkönyvem a Rapture lett. Eddigi ajándékkönyveim mind sorozatok folytatásai voltak, most is sikerült ilyet kifogni. A batárom csomagjában pedig a Toxic 2. része csücsült kemény kötésben. Ez a könyv pedig már megvan, most sem lett szerencsém a könyvekkel. Sosem jön össze, de sebaj.

Lesz mit olvasnom a következő évben, remélem akkor is felem tartatok. Addig pedig a polcrendezésem alatt (az új könyvek nem fértem már fel) lefényképezett könyveimet mutatom meg nektek. Összejött pár, főleg az utóbbi évben.

15878650_10207506444010399_785935644_n

Mobillal fényképezett, bocsánat a rosszabb minőségért

virag1

Leave a Reply

