ÚJONCSZEMLE XX. – MAN WITH A PLAN 1×01

mv5bmja0nty3mzk2nl5bml5banbnxkftztgwmtawntuwmdi-_v1_sy1000_cr006661000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Man with a Plan

Imdb átlag: 6,3

Kategória: komédia

Szereplők:

Grace Kaufman – Kate Burns

Hala Finley – Emme Burns

Kali Rocha – Marcy

Matt LeBlanc – Adam Burns

Liza Snyder – Andi Burns

virag1
Előzetes vélemény:

Talán ez volt az egyetlen családi szitkom, aminek az előzetese tetszett.

Kritika:

Rájöttem a pilotszezonban, hogy az amerikai családi szitkomok nem az én terepem. Megnéztem ezt is, de nem lelkesedtem érte.

mv5bmjq3ndgxnjg5n15bml5banbnxkftztgwotgznze0mdi-_v1_Egy ötgyermekes családban az anyuka visszamegy dolgozni, így az apára marad a feladat, hogy vigyázzon a gyerekekre. Egy nap után az egész család rájött, hogy nem megy mindeg úgy, ahogy számították, de persze megoldódik a helyzet.

Kezdjük a színészekkel rögtön. A legszimpatikusabb karakter nekem az apuka, de lehet csak az miatt, mert Joeyt láttuk 10 évre a Jóbarátok befejezése után. Ez a Joey-s hasonlatot, míg mielőtt láttam volna a részt, olvastam a Sorozatjunkie-n, és éppen figyeltem a sorozat alatt, és nagyon igazuk volt ebben. Az anyuka nem lett szimpatikus számomra, de a gyerekek sem. Kicsit idegesítőek mv5bmtaxmzexnzgwmzzeqtjeqwpwz15bbwu4mdy4otg5otgx-_v1_voltak, és rájöttem, hogy milyen lehettem én is anyukám számára 😀 . Sajnos, a pilot alatt a házaspáron kívül nem nagyon törődtek mással. A gyerekekről szinte semmit se tudunk, azonkívül, hogy mobil- és internetfüggők.

A humorral nem volt gond. Elég vicces volt, bár a sírva nevetős kategóriát messze elkerülte. Volt pár vicces pillanat, és azt főleg az apa szolgáltatta. A kedvencem a végső megoldás volt, amivel a gyerekeket tanulásra és takarításra kényszerítette.

mv5bmtk0njq3odq0nf5bml5banbnxkftztgwmjgznze0mdi-_v1_A legnagyobb gondom a pilottal az volt, hogy unalmas volt, meglepetések nélkül. Tudtam mi lesz a vége. És ez nem azért van, mert jövőbelátó képességeim vannak, hanem mert az előzetes ellőtte az egész részt. Szóval, aki megnézi, már tudja az egész első rész cselekményét. A barátom a rész felénél megállította, hogy minek nézzük ezt a részt, mivel már láttuk. Pedig csak az előzetest.

Újra csak ismételni tudom magam. Ezek a sorozatok nem nekem készültek, nem értem mit eszik ezen Amerika. Az egyetlen családi szitkom, ami élvezhető számomra az a Modern család. Én nem látok ebbe a sorozatba semmit, ami miatt tovább akarnám nézni. Pedig nem annyira rossz, de láttam már jobb újoncot.

virag2

Folytatom?

Nem fogom.

Értékelésem:

színészek:  0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ:  0/0,5

vicces: 0,5/1

látvány/díszlet: Én elhittem, hogy így néz ki a Fehér Ház. 1/1

történet: 0,5/1,5

lepke1lepke2lepke25

Leave a Reply

