ÚJONCSZEMLE XVIII. – SON OF ZORN 1×01

mv5bnjy0mjkzmty2nf5bml5banbnxkftztgwndqwndc4ote-_v1_sy1000_cr006741000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…


Eredeti név: Son of Zorn

Imdb átlag: 6,4

Kategória: animáció, vígjáték

Szereplők:

Jason Sudeikis – Zorn

Cheryl Hines – Edie

Johnny Pemberton – Alan

Tim Meadows – Craig

Artemis Pebdani – Linda

virag1
Előzetes vélemény:

A humora nekem nagyon nem jött be, ezenkívül a témája sem.

Kritika:

Nem akartam megnézni ezt a sorozatot. Tudtam, hogy nem fog tetszeni, mert már az előzetesből látszott ez. Mégis nagy nehezen rávettem magam, hogy nekikezdjek, mivel 20 percet kibírok, és tényleg csak az Exorcistet akartam kihagyni, azt is a horror mivolta miatt.

mv5bmta4mza1njczoddeqtjeqwpwz15bbwu4mdy3mdcymtay-_v1_sx1777_cr001777997_al_A sorozat főszereplője, Zorn, egy rajzfilmhős. De úgy igazából. Rajzolva van az egész karakter. Egy rajzolt szigetről származik, ahol épp harcok folynak. De fia szülinapja miatt, aki valós karakter, ellátogat a valós világba. Itt ismerkedhetünk meg a további szereplőkkel.

Ahogy számítottam, tényleg nem szerettem meg a sorozatot. A szereplők közül Zorn volt a legidegesítőbb. Annyira önző, nem törődik senkivel és semmivel. Az anyuka is nekem fura volt, sőt a gyerek és a nevelőapa is. Már a karaktereken is látszik, hogy nem az én világom. De főleg a humorban mutatkozik ez meg.

Leülsz egy szitkomot nézni, és az egész alatt egyszer (?!?) mosolyogsz el, akkor tényleg nem neked való a sorozat. Vagyis szerintem. Bár tegyük hozzá, hogy azt az egy mosolyt is smv5bmty5odgxnje1m15bml5banbnxkftztgwnzq4nde5ode-_v1_sx1777_cr001777999_al_zégyellem, hogy az a dolog vicces volt számomra. (Nem akarom elspoilerezni.) Nem szeretem a morbid humort. Ha valaki nem érti, mire gondolok a morbid humor alatt az gondoljon a Happy Tree Friendsre. Persze, ott a fő humorforrás abból adódik, hogy cuki kis izékről szól a rajzfilm. Na itt azért nem, Zorn egy nagy harcos.

Ami tetszett a sorozatban, az ahogy megoldották az animációt. Szerintem elég élethű volt, főleg akkor tűnt fel, amikor ötvözték a kettőt. Volt pár jelenet, ahol “élő” tárgyat tart a kezében Zorn, és tényleg valódinak tűnt.

Szerintem ez egy jó sorozat lehet azok számára, akik élvezik ezt a fajta humort. Szóval ez a beszámoló elég negatív, de csak az miatt, mivel ellene vagyok az ilyeneknek. Ám megjegyezném, hogy már magyarul is elkezdték vetíteni, szóval akit az angol állított volna meg, nem kell aggódnia.

virag2

Folytatom?

Nem.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ: 0/0,5

látvány/díszlet:  0,5/0,5

animáció: 0,5/0,5

vicces: 0/1

történet:  0/1,5

lepke1lepke15

Leave a Reply

