ÚJONCSZEMLE XVII. – THE GOOD PLACE 1×01-02

mv5bmji2ndexmtg5mf5bml5banbnxkftztgwmziwnzy5ote-_v1_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…


Eredeti név: The Good Place

Imdb átlag: 7,2

Kategória: vígjáték

Szereplők:

Kristen Bell – Eleanor Shellstrop

Ted Danson – Michael

William Jackson Harper – Chidi Anagonye

Jameela Jamil – Tahani Al-Jamil

D’Arcy Carden – Janet

virag1
Előzetes vélemény:

Az alapsztori nagyon tetszik, és a humor is bejött az előzetesben. Ezenkívül Kristen Bellt is nagyon szeretem.

Kritika:

A hangulata nagyon magával ragadó. Az ilyen sorozatoknál mindig van, ami behúz. Amint már említettem, ez a hangulat már az előzetes megnézésével is érezhető, így ha ott tetszett, vágj bele a sorozatba! A csodás világ, amibe egy önző nőszemély belerondít. De hiába ez a magával ragadó hangulat, ha  a poénok gyengék. És sajnos, itt azok voltak. Az első két rész alatt, egy poén nem volt, amin jóízűt nevettem volna. Mosolyogni megmosolyogtam pár jelenetet, de nevetni nem nagyon sikerült.

The Good Place - Season 1Nagyon fontos az alaptörténet, ami megadja a hangulatát is a sorozatnak. Eleanor halála után a Jó helyre kerül, ahová nem kellett volna. Az emberek egész életük döntéseiért pontokat kapnak, és csakis a legjobbak kerülhetnek a Jó helyre. A Jó helyet úgy lehet bemutatni mint egy utópiát, ahol minden tökéletes. Kivéve Eleanort. Ő és az önzősége lassan tönkreteszik a helyet.

És ezért vagyok bajban ezzel a sorozattal. A hangulat vajon elég? Ha egy 40 perces dráma lenne, elmenne, de itt a lényeg a nevetésen van. Ha keresni akarunk ilyet, meg is találjuk a No Tomorrow-t. Hangulata mindkettőnek aranyos, de talán a No Tomorrow erősebb poénokat szállít. Én szívem szerint könnyebben kezdek bele egy 20 perces sorozatba, mivel tudom gyorsan le tudom darálni azt.

The Good Place - Season PilotA minőségéről is szeretnék beszélni. A színészek elég okésak. Kristen Bell a főszereplő, aki sorozatos világban nem kis név. Sőt, már elég sok filmet is láttam tőle. Szeretem a filmjeit, és a Veronica Mars volt tinikorom egyik kedvenc sorozata, szóval nálam ő volt a húzónév. Még ha nem tetszett volna az előzetes, és nem határozom el, hogy megnézem az összes pilotot, ezt akkor is bepróbáltam volna csakis miatta. A többi szereplő közül talán Tahanit emelném még ki, de ő inkább idegesítő számomra mint szerethető. Annyira tökéletes, hogy valami biztos bűzlik a háza táján. A többi szereplő elment, de nem szerettem meg őket.

A látvány tetszett, csak sajnos eléggé erőltették az animációkat. Egy szitkomtól én sem vártam magas szintet, de akkor ne is legyen benne túl sok.

Ami nagyon tetszett, az az alaptörténet, és a pontozásos rendszer, de nem tudom ez elég lesz-e, hogy izgalmas és élvezetes maradjon számomra a The Good Place.

virag2

Folytatom?

Mivel a barátom kijelentette, hogy ő nézni fogja, én is maradok. Remélem későbbiekben azért kicsit viccesebb lesz.

Értékelésem:

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Legjobb szitkom. 0,5/0,5

animáció: /0,5

vicces: 0/0,5

látvány/díszlet:  1/1

történet:  1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

