ÚJONCSZEMLE XVI. – PITCH 1×01

mv5bmta5ntk2mzyynzleqtjeqwpwz15bbwu4mdu1nzkwndkx-_v1_sy1000_cr006651000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…


Eredeti név: Pitch

Imdb átlag: 7,1

Kategória: dráma, sport

Szereplők:

Kylie Bunbury – Ginny Baker

Mark-Paul Gosselaar – Mike Lawson

Mark Consuelos – Oscar Arguella

Mo McRae – Blip Sanders

Meagan Holder – Evelyn Sanders

virag1
Előzetes vélemény:

Az előzetes érdekesre sikerült, de utálom a sportfilmeket. Sorozatot ebben a témában még csak nem is láttam. Szóval a sport miatt, egyáltalán nem érdekelt. Azért is hagytam a végére a megnézését.

Kritika:

Nagyon nem akartam megnézni a pilotot. Addig húztam, míg más nem maradt, és már nem volt más választásom. Bevallom annyira nem volt rossz, mint amire számítottam, de nem is tudott meggyőzni teljesen arról, hogy nekem ezt néznem kell.

mv5bmtu2mzkxmtk5nl5bml5banbnxkftztgwmzm0mjc3ote-_v1_sy1000_sx1450_al_Ginny Bakerről szól a történet, aki az első nő, aki bekerült játékosnak egy a férfi felső ligában levő baseball csapathoz. Ez több fajta reakciót vált ki az embereknél, de a legtöbb nőnek ő lett a példaképe. De nem megy ilyen könnyen, a nyomás miatt elrontja az első meccsét, sőt a csapat többi tagja sem rajong érte.

A pilotban leginkább két szereplőt mutattak be, az pedig Ginny és az apja volt. Vagyis inkább az apjával levő kapcsoltatát. Ginny alázatos, rendes lánynak tűnik, akinek nem lehet nem szurkolni. Főleg miután láttuk milyen neveltetésben részesült. Mellékszereplők közül csak Ali Larter karaktere az, amelyik hidegen hagyott. Nem utálom a színésznőt, de antipatikus nekem. Megvan az a “én jobb vagyok tőled” kiállása, ami már a Hősökben sem tetszett.

mv5bmjm0ody0mdc1ml5bml5banbnxkftztgwnda2njyzmdi-_v1_sy1000_cr0016281000_al_A sorozat baseballról szól, ami számomra az egyik legunalmasabb és legkevésbé kedvelt amerikai sport. A szabályait felfogtam évek alatt filmeknek köszönve, de ebben a részben jópárszor elvesztem. Ment a rész, de nekem még a rövidítések sem voltak meg, és a vágások is túl gyorsak voltak. Még sosem láttam baseball meccset, így nem tudom pontosan hogyan néz ki egy közvetítés, és voltak részek amiket ez miatt nem értettem. Bár a sorozat leggyengébb részei a sportközvetítések voltak. Nagyon untam őket. A csapattal levő szórakozást sem szerettem. De volt pár izgalmas része is a sorozatnak.

mv5bmtgxmjuxmje0n15bml5banbnxkftztgwmde0njg5ote-_v1_sy1000_cr0013581000_al_Imádtam a visszatekintéseket a múltba. Azok hozzáadtak egy hangulatot, ami nagyon tetszett. Ha ezek a részek nem lettek volna, biztos otthagyom a sorozatot. Főleg a végén a csavar a visszaemlékezésnél érintett meg a legjobban. A másik ok pedig az én feminista lelkemnek adott megnyugvást. Látni, hogy egy nő mit ért el (mégha csak sorozatban is), óriási élmény, ahogy lányok millióinak ad példát. Én megsirattam pár ilyen részt.

Bajban vagyok ezzel a sorozattal. Voltak érdekes, és tényleg felemelő pillanatai, ami kitette a  pilot felét, de a másik felét annyira untam. Nem is értettem meg pár jelenetet teljesen, rá kellett keresnem szavakra, bár kiderült mind a baseballos szakszavakhoz tartozott. Tényleg nem tudom mi legyen ezzel a sorozattal…

virag2

Folytatom?

Szerintem végül adok még 2-3 rész esélyt.

Értékelésem:

színészek: Ali Larter miatt vontam le. 0/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Túl sok a baseball. 0/0,5

animáció: Hát nem volt sok dolguk a CGI-soknak, de azért nem vonok le. 1/1

látvány/díszlet: 1/1

történet:  Néhol unalmas volt. 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

