J. R. Ward: Beavatás

covers_360161Adatok:

Eredeti név: The Black Dagger Brotherhood: An Insider’s Guide

Sorozat: Fekete Tőr Testvériség 6,5.

Oldalszám: 766

Goodreads átlag: 4,31

Besorolás: urban fantasy, felnőtt, romantikus

Fülszöveg:

Készülj fel, most belépsz a Fekete Tőr Testvériség sötét és szenvedélyes világába, közeli és személyes kapcsolatba kerülsz a Testvériség tagjaival. 
A kötet 
– belső információkat tartalmaz a Testvériség tagjairól: a dossziéjukat, a statisztikáikat, különleges képességeiket 
– interjúkat közöl kedvenc karaktereiddel, s egy szívszorító beszélgetést Thormenttel és Wellsie-vel, mely három héttel Wellsie meggyilkolása előtt készült. 
– közli a törölt jeleneteket, a törlés okaival együtt. 
Ráadásként egy izgalmas anyagot is olvashatsz J. R. Ward üzenőfaláról, az olvasók kérdéseire adott válaszokkal együtt. Kiderül az is, hogyan írta J. R. Ward a sorozat egyes részeit. Része még egy J. R. Warddal a Testvérek által készített interjú is. 
Most először olvashatsz egy novellát Zsadistról és Belláról. Tanúja lehetsz a csodának: lányuk, Nalla születésének és az egymás iránt érzett szerelmük mélységének. 
Beleolvashatsz a legjobban várt folytatásba, a Lover Avanged-be (Megbosszult szerető?) 
Ezt az összefoglalót egyetlen Fekete Tőr Testvériség-rajongó sem nélkülözheti. A Bennfenntesek Kalauza becsábít az erős és szexis Testvérek közé, és abba a vérengző világba, melyben élnek.

virag1

Kritikák az előző részekről:

Életre keltett szerető

Feloldozott szerető

Megváltott szerető

Vélemény:

Sziasztok! Ma egy rendhagyó bejegyzéssel jövök, mivel nem kritikát, hanem inkább egy könyvbemutatót hozok nektem. Ez okból kifolyólag a szokásos pontozást, kérdéseket sem válaszolom meg.

tumblr_mh3jwl1dkb1rzeg9io1_r2_500Sok sorozathoz megjelent már különböző kisokos, kalauz, amivel jobban megismerhetjük a világot. A Beavatást is ilyen kategóriába sorolnám. Személy szerint én az ilyen könyveket sosem veszem meg, mert sokszor csak az előző könyvekből megtudott dolgokat tartalmazza. Számomra nem éri meg, ilyenekért kidobni 3000-4000 forintot. Helyette inkább olvasnék valami jó regényt. Ezért gondoltam, hogy bemutatom nektek mi van ebben a könyvben, hogy el tudjátok dönteni, nektek megéri-e.

Én az egész Fekete Tőr Testvériség sorozatot a könyvtárból kölcsönöztem ki, így erre sem költöttem plusz pénzt. Mielőtt elkezdenék a könyvről beszélni, be kell vallanom nem olvastam el az egészet. Szeretem a sorozatot, de vannak dolgok, amik már nem érdekeltek.

tumblr_lgf55q0zvs1qg0gpto1_500Fontos megemlítenem, hogy ez a kalauz csak az első 6 darab könyvről szól. Rögtön a legelején kapunk egy novellát, Az én apukám címmel. Ez Phury története után játszódik, és egy nagyon aranyos családi novellát kapunk Zsadisttól. Én imádtam a novellát, annyira hiányoltam már Zsadistot. Eszembe jutott, miért szerettem annyira az ő könyvét.

Ezenkívül kapunk mindegyik könyvről és főhőséről egy kis extrát. Először is az alap adatok egy kis extra teszttel, majd pedig egy interjú mindegyik testvérrel, és amit én nagyon szerettem a háttérinfók a könyvekről. Ward leírja, hogyan írta meg egy-egy könyvet, mik voltak a problémáik, saját írásmódjáról, stb. Szerintem nagyon érdekes volt, mert betekintést kaptunk, hogy is néz ki a könyvkiadás az írónő szemszögéből.

bdbmissiejoined2

Ezután pedig külön fejezetben is beszél az írásról, és tippeket is ad Ward. Én ezt a fejezetet nem olvastam el. Engem ez nem érdekelt. Voltak kimaradt jelenetek és humoros jelenetek is a könyvben. Nekem a legunalmasabb rész az üzenőfal volt. Nem is értettem néha most mi van, az időben is el voltam veszve. Kész káosz volt.

Ezenkívül találhattunk még pár novellaszerű olvasmányt, amit Ward töltött fel az üzenőfalára. Wrathos elég jó volt. Sok-sok interjú is található.

Be kell vallnom, sok helyen untam már a dolgot. Nem volt rossz, de nem fizettem volna érte. A könyvet a nagyon nagy FTT rajongóknak tudnám ajánlani, és azoknak akik imádták Zsadistot, mert az a novella nagyon jó volt.

virag4

Leave a Reply

