Novemberi összefoglaló

De gyorsan elrepült a november is. Ezt a hónapot én már nem tudtam teljesen élvezni. Annyira nem is volt sok tanulnivaló, mint amennyi decemberben lesz, inkább csak sok program volt. Csak 3 színház előadáson voltam :D. Ezért annyira nem is olvastam. Talán most vagyok a legkevésbé elégedetlen, mert tudom, hogy sok minden történt a hónapban. Meg egy kicsit olvasói válságban is szenvedtem, nagyobb kedvem volt sorozatokat nézni. Na de lássuk mit olvastam el. virag2

Novemberben csak 6 könyv lett elolvasva. Ezek közül 5 darab otthoni könyvtáramból származik. És a 6-ból 2 darab újraolvasás. A következő könyveket olvastam el:

  • Rick Riordan: Athéné jele (KEDVENC)
  • Katie McGarry: Pushing the Limits – Feszülő húr
  • Kristin Cashore: Graceling – A garabonc
  • Kristin Cashore: Bitterblue – Keserkék
  • Kristin Cashore: Fire – Zsarát
  • Elizabeth Richards: Főnix

Könyvvásárlás terén már nem tartottam ilyen jól magam. Rendeltem 4 darab csomagot 10 darab könyvvel. Túl sok könyve jött ki a KMK-nak ebben az időszakban. Még szerencse, hogy a felét ajándékként kapom. És azért ezekből a csomagokból egy sem érkezett meg november folyamán, így a tartalmukat jövő hónapban osztom meg. Szinte mind azonnal olvasós lesz.

virag1

Leave a Reply

