J. R. Ward: Feloldozott szerető

covers_11508

Adatok:

Eredeti név:  Lover Unbound

Sorozat: Fekete Tőr Testvériség 5.

Oldalszám: 782

Goodreads átlag: 4,33

Besorolás: urban fantasy, felnőtt, romantikus

Fülszöveg:

A New York állambeli Caldwellben halálos harc folyik a vámpírok és gyilkosaik között…

A könyörtelen Vishous pusztító átokkal kénytelen együtt élni, és azzal a rémisztő képességgel, hogy a jövőbe lát. Az apja által vezetett harcosok táborában nőtt fel, ahol sokszor bántalmazták. A testvériség tagjaként nem érdeklik az érzelmek, csupán az Alantasok Társaságával folytatott háború.

Mégis egy emberi lény, Jane Whitcomb doktornő menti meg a biztos haláltól, akinek feltárja lelkét és szenvedéseit, és életében először megtapasztalja az igaz szerelmet. Sorsát azonban így sem kerülheti el, hiszen előre látta; a nőnek nincs helye az életében.

J. R. Ward neve fogalom a vámpírtörténetek rajongóinak körében. Akit egyszer rabul ejtett káprázatos, rémséges, baljós és szenvedélyes világa, az odaadó híve marad.

virag1

Kritikák az előző részekről:

Életre keltett szerető

Vélemény:

Miután elolvastam a negyedik részt, sajnos nem bírtam folytatni, mivel vizsgám dátuma nagyon közeledett, és arra kellett készülnöm. Végig tanulás alatt azon járt az agyam, hogy na ebben a részben mi fog történni. Amint letettem a szóbelit, mentem is olvasni.

mv5bodexotgwotyxov5bml5banbnxkftztcwnjk1oduymg-_v1_

Jane

Számomra a könyv kedvenc része az epilógus volt. Megismerhettük Jane-t gyerekként. És a végén annyira tudtam, hogy valami rossz fog elsülni, szívem szakadt meg szegény Hannáért. Ilyen ritkán történt velem, de már az első fejezet előtt megkönnyeztem a könyvet.

Ha már Jane-t említettem, folytatom is vele. Erős, női szereplő, pontosan Marissa ellentétje. Nem értékeli le magát, tudja mit tud, és mit akar. Ezért is szerettem annyira. Vishoushöz tökéletesen illett, főleg az, ahogy parancsolgatni tudott neki.

Vishoust már az előző részben megszerettem, vártam is, hogy ő legyen a főszerepben, bár kicsit féltem is tőle. Féltem, nehogy túl sok legyen az önmarcangolás. Ezenkívül, mivel főleg erotikus regény, a szadista mivoltjától is féltem, mivel a szürke 50 árnyalatát utáltam ez miatt. Vagyis be sem fejeztem, az első jelenetnél, ahol bántotta Annát, otthagytam a könyvet. Szerencsére, nem kellett, hogy féljek a Feloldozott szeretőtől. Igaz, körülbelül az első 100 oldal alatt Vishous a poklok poklát éli át, de miután megismeri Jane-t, meg is gyógyult jóformán. Persze, voltak még lejtők az életében, de azután már nem úszúnk a depresszióban. 1f3ce8ba52e6419ec43614be40556dbbSzámomra pontosan annyi szomorúság volt benne, ami még nem sok, de meg is értjük a szenvedéseit. Az erotikus tartalmaknál pedig nem nagyon történt olyan, amit az egyik fél ne élvezett volna. Igaz, szadizmus is épphogy megjelent, és ennyi tökéletesen elég is volt.

Azért szerettem ezt a könyvet, mert szerintem tökéletesen passzolnak egymáshoz Jane és Vishous. Ezenkívül örültem, hogy végre nem volt az alantasok szemszögéből sem. Észre sem vettem ezt, csak olvastam-olvastam, és amikor a végére értem, akkor jöttem rá, hogy nem volt. És mennyire jobb volt.

Számomra Zsadist és Bella története után, ez volt a legjobb az eddigi részek közül. John szemszögéből élveztem még nagyon az olvasást, bár Phury sem volt rossz.

virag4

tumblr_nvpx1vlmhz1ucve1so1_500A könyv öt szóban: vámpír, erotika, fájdalom, orvoslás, jövőbe látás

Kedvenc karakter: Jane

Kedvenc jelenet: prológus

Kinek ajánlom?

Előző rész…

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Előző rész

virag2

Borító: 2/5- Utálom ezeket a borítókat. A kép semmilyen, és a színe förtelmes.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – Nagyon tetszik ez a többszempontos írásmód, főleg úgy, hogy nem volt alantas szempontjából. 0,5

leírások (0,5) – Mindenről alapos leírást kapunk, mindent magunk elé tudunk képzelni. 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Végig érdekes volt, alig tudtam letenni. 0,5

karakterek (1) – Szépen kidolgozott karakterek, Jane-t és Vishoust nagyon szerettem. 1

világfelépítés (1) – Érdekesen felépített alantasok és vámpírok alkotta világ. 1

történet (1,5) – Okés volt, szerintem eléggé kidolgozott volt, nem találtam zavaró tényezőket sem. 1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

2 thoughts on “J. R. Ward: Feloldozott szerető

  1. Pingback: J. R. Ward: Megváltott szerető | Sabinomi
  2. Pingback: J. R. Ward: Beavatás | Sabinomi

Leave a Reply

