J. R. Ward: Életre keltett szerető

covers_9647Adatok:

Eredeti név: Lover Revealed

Sorozat: Fekete Tőr Testvériség 4.

Oldalszám: 670

Goodreads átlag: 4,31

Besorolás: paranormális, urban fantasy, romantikus

Fülszöveg:

A Fekete Tőr Testvériség hat vámpír harcosból álló csoport, akik a fajt védelmezik. A testvériség szövetségese most élete legnagyobb kihívásával, valamint a kor legsötétebb gonoszával kényszerül szembenézni.

Butch O’Neal természeténél fogva harcos. A nehéz életutat bejárt, egykori gyilkossági nyomozó az egyetlen ember, aki valaha is bebocsátást nyert a Fekete Tőr Testvériség belső köreibe. Ő azonban egyre nagyobb szerepet akar vállalni a vámpírok világában, és az alantasok ellen folytatott harcukban. Ha nem kaphatja meg a vámpír lányt, akit szeret, akkor legalább a testvérek oldalán akar harcolni…

A sors azonban megátkozza azzal az egy dologgal, amire vágyik. Amikor feláldozza magát, hogy megmentsen egy vámpírt a gyilkosoktól, a háború legsötétebb hatalmának esik áldozatául. Haldoklik, ezért a testvériség Marissát hívja segítségül, hogy visszahozza az életbe, de talán még az ő szerelme sem elég ahhoz, hogy megmentse…

virag1

Vélemény:

A Fekete Tőr Testvériség volt az első erotikus paranormális regényem. Ward az egyik legsikeresebb írónő Amerikában, így érdekelt, miért is van ez a tömeghisztéria körülötte. Azért örülök, hogy ezeket a könyveket most kezdtem el olasni, és nem akkor,  amikor a vámpírmániámba szenvedtem, mert 14-15 éves fejjel ott hagytam volna az első erotikusabb jelentnél.

19899f66af0730e25a993ce00ce14871

Butch

Év elején, mikor elkezdtem olvasni a sorozatot, már elolvastam három részt. A negyedikre nehezen tudtam rávenni magam, mivel tudtam, hogy Butch-Marissa története következik, és a páros nem tetszett. Nem tudom miért, de nekem Butch nagyon antipatikus volt. És úgy, hogy Zsadist és Bella pedig a kedvencem, nem akartam elrontati az élményt. Így egy picit parkolópályára tettem a sorozatot. Most már rájöttem, nem kellett volna ilyen sokáig.

Butch még most sem lett abszolút kedvenc, bár Marissa sokkal szimpatikusabb lett.

Nagyon szeretem a könyvekben, hogy nem csak a párosról szól a könyv, hanem sokkal több szempontot megismerhetünk. Ezek a karakterek később megkapják a saját történetüket is, így csak megalapozza és megszeretteti őket az írónő. John már nagy kedvenc, várom a saját könyvét. Bár várhatom még, egész csak a 8. rész lesz az övé. Amit nem szeretek, hogy már annyi szereplőnk van, hogy alig kapunk némelyikből, és azok szempontjából, akik már megkapták saját könyvüket, többet nem olvashatunk. Így is kaptunk ebben a részben elég sok Wrath-Beth párost, de már úgy nem ugyanaz. De örültem, hogy újra Beth is megjelenik, mert a második és harmadik részben nemigen láthattunk. Most, hogy ő szerepelt, Bella tűnt el. Egyetlen egy jelenet volt, amiben Bella és Zsadist együtt szerepelt. Pedig én annyira szeretem őket. Csak kicsit nehéz volt betenni az egészet időben. A harmadik végén volt két ugrás az időben, és nem tudtam, most mikor is vagyunk az ő kapcsolatukban. Bár nem sokat szerepeltek, nem volt nagy jelentősége.

e8e6ad1fe394ca3d71993f0c4b23345a

Marissa

Amit még nagyon szeretek ebben a sorozatban, az az, hogy halad a történet. Több szempontunk is van, és annyi minden történik, hogy még csak részt átugorni se lehet, mert akkor teljesen érthetetlen lenne a történet. 4 könyvet olvastam el a sorozatból, mégis úgy érzem, annyi minden történt velük ez idő alatt. Épp ennek az ellenkezőjét említettem, a Halhatalanok alkonyat után, ahol szinte semmi sem történt, erre itt van ez a sorozat, ahol meg pörög az élet.

Sok vámpíros történetet olvastam már, mégis ez ad egy új szintet nekik. Az alantasok egy új dimenziót adtak a vámpírlétnek. Nagyon tetszik a testvérek közötti kapcsolat, és a különböző hagyományok. Valahogy sok könyvben gyengére sikeredik egy-egy kultusz megalkotása, itt pontosan illik a történethez. Ugyanannyira testvéri, mint amennyire barbár, úgy mint a testvériség.

Hogy bele is kössek a sorozatba, be kell valljam, én nem szeretem az alantasok szempontjait. Igen, megértjük őket, miért és hogyan cselekednek, nem lenne teljes a történet nélküle, de én mindegyik könyvben untam őket. Alig vártam, hogy vége legyen, és nem szerettem. Tudom, hogy kellenek, de akkor sem szeretem őket.

A Fekete Tőr Testvériség sorozat engem elvarázsolt. Nagyon érdekes történetszálakkal, tele romantikával és főleg erotikával, ami nem nyomja el a történetet, hanem gyönyörűen hozzáilleszkedik. Igaz, eddig csak három sorozatból olvastam ebben a kategóriában (FTT, Halhatalanok alkonyat után, Cat és Bones), de azok közül egyértelműen kimagaslik, mint a legjobb.

virag4

A könyv öt szóban: vámpír, harc, gonosz, erotika, elit

Kedvenc karakter:

Kedvenc jelenet: nincs különösebb jelenet

Kinek ajánlom? 

Akik szeretetik a paranormális, egyben erotikus, műveket.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Halhatatlanok éjfél után, Cat és Bones sorozat

virag2

Borító: 2/5 – Utálom ezt a borítót.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Néha kicsit vontatott volt. 0

karakterek (1) – Van pár kevésbé kedvelt karakter. 0,5

világfelépítés (1) – Szépen kidolgozott. 1

történet (1,5) – Azzal nem volt gond. 1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

3 thoughts on “J. R. Ward: Életre keltett szerető

  1. Pingback: J. R. Ward: Megváltott szerető | Sabinomi
  2. Pingback: J. R. Ward: Feloldozott szerető | Sabinomi
  3. Pingback: J. R. Ward: Beavatás | Sabinomi

Leave a Reply

