ÚJONCSZEMLE IX. – THIS IS US 1×01

This Is Us - Season 1Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: This is us

Imdb átlag: 8,8

Kategória: komédia, dráma

Szereplők:

Milo Ventimiglia – Jack

Mandy Moore – Rebecca

Sterling K. Brown – Randall

Chrissy Metz – Kate

Justin Hartley – Kevin

virag1
Előzetes vélemény:

Már az előzetes körül óriási volt a hype, de én ezt nem értettem. Nekem egyáltalán nem tetszett, sőt ha az alapján döntöttem volna, biztos nem nézek bele ebbe a sorozatba.

Kritika:

Eléggé aktívan figyelem a sorozatos híreket, így tudtam, hogy nem csak az előzetes, hanem a pilot is óriási sikert aratott a nézők körében. Ezért vegül nagyon felcsigázott, hogy mi is lesz ebben akkora durranás.

This Is Us - Season PilotRögtön kapunk 4 embert, aki egy napon született, és mind a 36. szülinapjukat ünneplik. Ebben mi lehet, olyan jó? Még ha mindegyiknek valamilyen fordulópont ez a nap az életükben. Kezdjük először Jackkel. A feleségének megindul a szülése, és rögtön az elején megtudjuk, hogy nem egy sima szülés lesz, hanem hármas ikreket várnak. Aztán találkozunk Kate-tel, aki végre eldönti, hogy lefogy. Ezzel ellentétben a testvére, Kevin, eg szuperdögös színész, akit nem vesznek komolyan, és besokall ettől. Ott van még Randall is, aki végre megtalálja édesapját, aki születése napján otthagyta egy tűzoltóságon.

Legjobban Jack történetét szerettem. Na jó, azokat a részeket imádtam a részben. Aki legkevésbé érdekelt, az Kate volt. Elég neves színészek játszanak benne, köztük Milo Ventimiglia vagy Mandy Moore. Mindkettőjüket nagyon szeretem, talán azért is élveztem annyira az ő részüket. De a többi karaktert is elég szépen bemutatták, nem lehet panaszunk arra, hogy nem karakterizáltak a készítők. A történeteik is érdekesek voltak.

This Is Us - Season PilotIgazából én ezt a részt egy filmnek tudom venni. Nekem inkább filmes volt, mégha nem is történt sok minden benne. A végén pedig volt egy óriási csavar. Hogy nem számítottam erre??? De eszembe se jutott. Az egész rész egy kerek egészet adott, nem tudom, hogyan akarják folytatni tovább.

Amit még meg szeretnék említeni, hogy egy kicsit szomorkás hangulata volt a végének. Na jó, bevallom, végig bőgtem azt a részt. Filmeken igenis szeretek sírni, de valahogy nekem a sorozatozás és a sírás annyira nem jön be, mert ilyenkor a rosszfajta sírás van. Mert igen fiúk, két fajta sírás lehetséges. Az egyik, amikor a sorozatban valami nagyon megható dolog történik (valami szuper jó, de a halál is ide számít), és sírsz a sorsukon, de ezzel elengeded, és megkönnyebülsz. Ilyen sírások után annyival jobban tudja érezni magát az ember. De van a rossz sírás. Amikor nem akarod, hogy az történjen, és meghasad neked is a szíved. Ez után nem tudod túl tenni magad, hanem olyan rossz az egész. Jó példa erre a Született feleségek utolsó évadában történt események (Aki nem látta, és akarja, ugorja át ezt a bekezdést.). Amikor meghalt Mike, akkor a rossz sírásban volt részem. Annyira This Is Us - Season Pilotutálom azt a részt. Minek kellett ezt meglépni a készítőknek? Minek??? Minek??? Minek??? Még mindig fáj. Nem lehet azt mondani, hogy ki akart szállni, mert az a pár rész simán megoldható lett volna még. Ekkor megszakadt a szívem, és nem akartam, hogy így legyen. Ám az utolsó rész legvégét is végig sírtam. Ez az a rész, amikor bemutatja mi lett mindegyiknek a sorsa a sorozat végeztével, merre mentek tovább. Ezzel a sírással elengedtem a sorozatot és a karaktereket. Hiányozni fognak, ilyenkor azért is sírok. Na, de aki nem sír ilyeneken, nem is fogja megérteni, aki meg igen, az tudja miről beszélek. Ami szó, mi szó, ebben a pilotban  jó sírásban volt részem.

Nem gondoltam, hogy így tud rám hatni egy olyan sorozat, amit éppen megismertem. Meglepett, értem miért szeretik annyian. Ám kíváncsi vagyok a következő részre, mert fogalmam sincs, hogyan fog folytatódni a történet.

virag2

Folytatom?

Tudni akarom, hogy ebből mit hoznak ki, hogyan fog folytatódni.

Értékelésem:

színészek:  0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: 0,5/0,5

animáció: Volt egyáltalán animáció itt??? De ezért nem akarok levonni pontot, mert megérdemli a maximumot. 1/1

látvány/díszlet: 1/1

történet: 1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

Leave a Reply

