Kresley Cole: Vámpírvér

Adatok:
covers_85954

Eredeti név: Dark Needs at Night’s Edge

Sorozat: Halhatatlanok alkonyat után 5. (magyarul 4.)

Oldalszám: 406

Goodreads átlag: 4,32

Besorolás: paranormális, urban fantasy, romantikus

Fülszöveg:

Csókja könnyű… 
Érintése ellenállhatatlan…

Néomi Laress, a híres táncos, gyilkosság áldozata lett. Túlvilági erők birtokosaként, de az élők számára láthatatlanul kísért otthonában, elriasztva a betolakodókat, mígnem találkozik egy könyörtelen halhatatlannal, aki felébreszti szenvedélyét. 
Hogy ne tehessen kárt másokban, fivérei elhagyatott kastélyházba börtönzik Conrad Wrotht, a félelmetes vámpírt. Ám ott egy megfoghatatlan lény még mélyebbre taszítja az őrületbe. A vámpírban vágy ébred a nő iránt, de még ha sikerül is elnyernie Néomit, az őt üldöző sötét erőktől nem szabadulhat…

Kresley Cole számos országban népszerű bestsellereit fergeteges akciók, ördögien szenvedélyes szex és lenyűgöző szereplőgárda jellemzi. A világhírű sorozat az olvasókat egy varázslatos és démoni világba vezeti, ahonnan nincs visszaút.

virag1

Vélemény:

Lassan, lassan haladok Cole sorozatával is. Idén januárban kezdtem bele ebbe a sorozatba, de a harmadik rész után más világba vágytam, és otthagytam. Most eszembe jutott, és kedvet kaptam folytatni.

A negyedik könyv két főszereplője Conrad Wrath és Néomi Laress lett. Új szereplők, eddig nem jelentek meg a sorozatban, így nem tudtam, hogyan viszonyuljak hozzájuk. Bár azért a másik három Wrath testvért, és az ő történetüket (úgy ahogy), megismerhettük. Conradot, el is felejtettem, hogy létezik. Neki is megvolt a rossz múltja, a szenvedései, és a többi ilyen könyves karakterekre jellemző gond. Igazából Conrad egy klissé szereplő. Semmi extra. Nem is lett nagy kedvenc, de nem is voltak gondjaim vele.

0a94c37a144e2a5389351889fa0acbcbEzzel ellentétben ott van Néomi. Már alapból előnye volt, mivel a nevünk majdnem megegyezik. Aztán kiderült, hogy az alkoholtilalom idején élt, aminek a hangulatát nagyon szeretem. A Látók is ezzel vett meg. Az egész személyisége jellemzi a 20-as évek életszeretetét. Nagyon szerettem. Főleg a feminista jellegét, aki nem hagyja, hogy egy férfitól függjön, és nem várja tőle, hogy megváltja, tesz ő magáért. Ez számomra annyira pozitív volt, egyik kedvenc szereplőmmé lépett elő.

Ebben a részben volt számomra a legkevesebb erotika. Ugye, ez a könyv a paranormális erotika kategóriába helyezhető, bár elég nehéz úgy erotikáról írni, miközben még csak nem is érinthetik meg egymást.

Mivel, eddig még nem írtam kritikát az előző részekről, így most röviden leírom a véleményem róluk. Vagyis inkább azt, miért is szeretem ezt a sorozatot. A világban elég sok lény létezik szerteágazó történettel. Telis tele érdekes képességekkel, és őrületes szerelmi történetekkel. Igazából, talán ezért is szerettem meg a sorozatot. Nem ragad le a vámpír, vérfarkas duó mellett, vannak itt valkűrök, szirének, démonok, és még sok minden.

d98902375131f4601a7f82508650626fEgy kis negatívum számomra, hogy nagyon pár-orientáltak a részek. Nem nagyon megy a háttérben a történet, főleg a párokon van a hangsúly, és nem nagyon érzékeljük még a háborút. Meg-megjelenik, hogy mi történik a világban, de alig érzünk valamit, és az is nagyon lassan halad. Vegyük példának, a könyvben a valkűrök megtámadják a vámpírok hadiszállását. Halljuk, hogy azt tervezik, meg a végén rájuk szólnak, hogy hagyják abba, de nem is tudunk közben róla hogy megtámadták vagy sem.

Az én kedvenc párosom Lachlain-Emma, és sajnálom, hogy alig jelennek meg ezekben a kötetekben. Mariketa-Bowen párosa kapott nagyobb hangsúlyt csak. De azért örülök, hogy Nyx is kapott elég sok szerepet, mert nagyon szeretem őt is. Alig várom, hogy legyen saját könyve. (Tudom, ez még angolul se jelent meg.)

Amúgy, mint említettem nekem az első volt a kedvencem, de azután mind a három könyv ugyanazt  a színvonalat hozta számomra. Szeretem a sorozatot, várom a következő részt.

virag4

A könyv öt szóban: vámpír, szellem, erotika, tánc, testvérek

Kedvenc karakter: Néomi

Kedvenc jelenet: Néomi táncos jelenetei

Kinek ajánlom? 

A paranormális, erotikus művek szerelmeseinek.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

A sorozat többi darabjai, Fekete Tőr Testvériség sorozat.

virag2

Borító: 4/5 – A hangulata tetszik.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – Különleges, eleinte fura, de hamar bele lehet jönni. 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – 0

karakterek (1) – Sok szerethető van, de volt pár, akiket nem tudtam annyira kedvelni, de velük sincs gond. 1

világfelépítés (1) – A világ nagyon tetszik a sok lénnyel. 1

történet (1,5) – Túlságosan pár-orientált. 1

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

