ÚJONCSZEMLE VIII. – NO TOMORROW 1×01

mv5bmtc2oduwnjgymf5bml5banbnxkftztgwnte0ndg4ote-_v1_sy1000_cr006711000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: No Tomorrow

Imdb átlag: 7,0

Kategória: komédia

Szereplők:

Tori Anderson – Evie

Joshua Sasse – Xavier

Jonathan Langdon – Hank

Jesse Rath – Timothy

Sarayu Blue – Kareema

virag1
Előzetes vélemény:

Vicces előzetes volt. Felkeltette az érdeklődésemet, mert mikor előtte az alaptörténetet olvastam, nem hozott lázba a sorozat.

Kritika:

Az utóbbi évek kedvence volt nekem a Hart of Dixie, így örültem, hogy végre jön egy hasonló sorozat. Mert igen, úgy lengették be, hogy ez is hasonló lesz az én nagy kedvencemhez. Ezért is voltam izgatott a No Tomorrow-val kapcsolatban.

mv5bmtkzmdkxndu4nv5bml5banbnxkftztgwnjyymdk5ode-_v1_Ha a történetet kéne elmondjam, az két mondatban is menne. Egy begyöpösödött, rendmániás lány, vagyis Evie, találkozik egy férfival, Xavierrel X-szel, aki azt hiszi, hogy 8 hónap múlva itt a világvége, így már csak az álmainak él. Evie-nek el kell dönteni, hogy tökéletes, rendezett életet akar, vagy végre elkezd élni. A két választás 2 férfi formájában valósul meg. Szerintem egyáltalán nem volt erőltett ez a hasonlat, szépen bemutatja, hogy bármennyire is vágyunk a mókára és szabadságra, milyen nehéz elengednünk a biztosat.

Amit imádtam a sorozatban az nem más, mint az operatőri munka. Annyira gyönyörű képeket kaptunk (láthatjátok ti is a bejegyzéshez feltett képeken), csak bámultam. Tele volt fénnyel, színekkel, és sok-sok kinti jelenettel. Igen, ezzel valóban hasonlított a Hart of Dixie-hez, de én ennyi hasonlóságot tudok felhozni. Meg talán az, hogy ez is olyan pozitív kis sorozat.

mv5bmtuyntkxnza0nv5bml5banbnxkftztgwnzyymdk5ode-_v1_A hangulata és a története jó volt, mégis hiányoltam valamit a sorozatból. De nem tudom megmondani mi volt. A viccek átjöttek, jól éreztem magam, mégis ott van az a valami… Nem tudom én sem. Vagyis egy dolgot tudok, de nem csak az a gondom. Nem kedveltem Xaviert. Nekem nagyon nem tetszett, ahogy írányítani akarta Evie életét, úgy hogy 1-2 napja ismeri. Amúgy is volt pár dolga, ami nem tetszett. Örülök, hogy Evie azért nem hitte el a baromságait, és kiállt magáért. Ha Xavier másabb lenne, szerintem akkor is hiányozna valami. De nem fogom tudni megmondani, mi az. Talán túlzottan Hart of Dixie-pótlót akartam??? Nem tudom.

Nem volt rossz a sorozat, bár ahogy már írtam nem volt tökéletes. Aki szereti a vidám sorozatokat, annak biztos tetszeni fog, mégha nem is lesz tökéletes.

virag2

Folytatom?

Én adok még neki esélyt. Minden megvan a sorozatban, ami miatt szerethető lesz, szóval remélem kiküszöböli az a valamit.

Értékelésem:

színészek:  0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ: 0,5/0,5

animáció: 1/1

látvány/díszlet: 1/1

történet: 1/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

