ÚJONCSZEMLE VII. – FREQUENCY 1×01

mv5bmtu0mtaxntuzml5bml5banbnxkftztgwmte0ndg4ote-_v1_sy1000_cr007011000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Frequency

Imdb átlag: 8,2

Kategória: dráma, fantasy, misztikus

Szereplők:

Peyton List – Raimy Sullivan

Daniel Bonjour – Daniel Lawrence

Devin Kelley – Julie Sullivan

Riley Smith – Frank Sullivan

Mekhi Phifer – Satch Rayna

virag1
Előzetes vélemény:

Az előzetes nem volt rossz, mondhatni tetszett, de nem voltam biztos, hogy ennyi jó sorozat mellett, nekem ezt néznem kéne.

Kritika:

A sorozat egy régebben készült film feldolgozása. Én nem láttam a filmet, így nem tudtam, mit várjak. Szerintem így jobb is volt, mert sokkal izgalmasabb, ha nincs fogalmad, mi lesz a csattanó. Én ezt a részt simán el tudnám fogadni egy rövidebb filmnek is. Igaz, a vége mv5bmtu1mtywmtuxnf5bml5banbnxkftztgwmji0mzqymdi-_v1_kicsit függővég, de sok film végződött már így. Még története is lenne. De szerencsénk van, van még részünk.

Aki még nem látta volna a filmet, annak elmondhatom, hogy a sorozat Raimyről szól, egy rendőrnőről, aki kislányként elvesztette az apukáját. Apja halálával együtt kapja a szörnyű hírt, hogy nem is volt jó ember, mivel átállt a rossz oldalra. Raimy egész felnőttkorában gyűlöli ezért az apját. Míg egyszer csak megszólal apja régi rádiója, ahol 20 évvel ezelőtti apját hallja. Kapva kap az alkalmon, el is mondja neki, hogy fog végződni a sorsa, és óva inti, hogy elkövesse azokat a dolgokat.

Nekem az tetszett, ahogy adagolja a dolgokat a sorozat. Szépen megismerjük Raimyt, és az mv5bmtq3mzixntm5ml5bml5banbnxkftztgwmzkxmdk5ode-_v1_egyik rendőrségi ügyét, akkor jön létre a kapcsolat az apjával. De egyik sem hiszi el, hogy 20 év távlatából beszélgetnek, így nyomokat hagynak, és lassan bebizonyítják a dolgokat. Nem lehet egy pillanatig sem unatkozni ezen a részen. A vége is nagyon tetszett. Az alkotók felkészítenek mi fog történni, mégis reménykedsz, hogy nem, de aztán, bummm.
Amíg a Timelessnél kicsit erőltettettnek éreztem a múltban tett cselekedeteik következményeit, itt tökéletesen sikerült eltalálni az arányokat. Nem éreztem soknak, kellett hozzá. Akkor csalódtam volna, ha nem lenne következmény.

Bevallom a karakterek annyira nem is tűntek fel nekem, én jobban el voltam foglalva azzal, hogy mi fog történni Raimy-vel és az apjával. Az ő személyiségüket szépen megismerhettük. A többi karakter meg nem is érdekelt engem. Amit még nagyon mv5bmtg1ndixntm5nl5bml5banbnxkftztgwmdi0mzqymdi-_v1_szerettem az a gyerek Raimy kapcsolata az apjával. Látszódik mennyire szeretik egymást.

Amikor ezt a kritikát írom, láttam már több mint 10 újoncot. Azokat mind megnéztem, amikhez volt felirat.  Amikhez nincs még, szerintem nem is olyan kiemelkedőek, mivel ha valaki annyira beleszeretett volna, már elkészítette volna az a feliratot. Szóval a látottak közül, ez és a Westworld volt, ami legjobban tetszett. Nagyon izgalmas volt, és a sztori tele van lehetőségekkel. Alig várom, hogy folytathassam.

U.i. Nagyon sajnálom, hogy ilyen rosszul kezdett (alacsony nézőszám). Remélem feltornázza magát, mert ez talán az idei felhozatalban a legjobb CW-sorozat.

virag2

Folytatom?

Nem kérdés.

Értékelésem:

színészek:  0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Imádtam a 20 év távlatából levő komunikációt. 0,5/0,5

animáció: 1/1

látvány/díszlet: 1/1

történet: 1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

Leave a Reply

