ÚJONCSZEMLE VI. – BULL 1×01

mv5bmjq0njiyntmwml5bml5banbnxkftztgwotq3ndc3ote-_v1_sy1000_cr006741000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Bull

Imdb átlag: 6,5

Kategória: dráma, jogi

Szereplők:

Michael Weatherly – Dr. Jason Bull

Freddy Rodríguez – Benny Colón

Geneva Carr – Marissa Morgan

Jaime Lee Kirchner – Danny James

Annabelle Attanasio – Cable McCrory

virag1
Előzetes vélemény:

Nem nagyon tudtam, mit várjak ettől a sorozattól. Nem volt rossz, de kiemelkedő sem az előzetese.

Kritika:

A rendőrös, nyomozós sorozatokat imádom, de jogi sorozatokkal már kicsit gondban vagyok. Szeretem a heti ügyeket, de nem nagyon tudtam, hogyan lesz ez megoldva. mv5bmtc4mjezmdgxmv5bml5banbnxkftztgwnta0ntmwmdi-_v1_Egyetlenegy jogi sorozatot nézek, az pedig a Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot?. Sokan imádták azt a sorozatot, én megnéztem, nem volt rossz, de nem lettem nagy rajongója. Valahogy annyira nem tudott beszippantani. (A 2. évadot még most sem néztem meg, nincs erőm nekikezdeni.) Ami miatt néztem, az inkább az átívelő szál volt, nem pedig egy-egy heti eset.

Amikor elkezdtem a részt, rögtön rájöttem, hogy nem tipikusan jogi sorozat, mivel nem ügyvédekről, hanem egy analitikus csapatról, és annak vezetőjéről, Bullról szól. Ő egy pszichológus, aki kifürkészi a tanúkat, és azok személyiségétől függően ad útmutatást az ügyvédeknek. A jogi rizsa unalmas is lenne, de így sokkal élvezetesebb. A csapatukban mindenkinek megvan a saját feladata, de ebben a részben még nem nagyon jött át mi az. mv5bmjqxnte5nzg1mv5bml5banbnxkftztgwmze0ntmwmdi-_v1_És ez amiatt történt, mert ezt a részt nagyon Bull köré húzták fel. A csapat többi tagjáról annyi maradt meg, hogy van egy koma, aki a külalakot változtat, Bullnak meg van egy szőke aszisztense. Semmi más. Még nevek sem. Bár én ezt annyira nem bántam, Bull elég érdekes figura. Bár tegyük hozzá, pár helyen azért Dinonzót fedeztem fel benne. Azért nem bánnám, ha következő részben a többieket is jobban megismerhetnénk.

Az eheti ügy nekem érdekes volt. Nem gondoltam ki lesz a gyilkos, bár a kis krapekot én sem tartottam bűnösnek.

Összeségében tetszett a sorozat. Nem tudok hibát találni benne, pedig tényleg szeretnék.

virag2

Folytatom?

Persze, érdekelnek milyen ügyek jönnek még, és hogy mind meglesz oldva, vagy csak pár

Értékelésem:

színészek:  0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Túl sok jelenet játszódott a tárgyaló teremben. 0/0,5

animáció: Itt a kivetítőket értem pontosabban. Szerintem szépen meg volt oldva, ahogy  kinézett egy-egy képernyő, rajtuk a sok-sok tanúval. 1/1

látvány/díszlet: Az iroda elég modern, míg régi. 1/1

történet: Nem volt rossz. Nem találtam hibát. 1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke45

Leave a Reply

