ÚJONCSZEMLE V. – DESIGNATED SURVIVOR 1×01

mv5bnzgymzi3mtq5n15bml5banbnxkftztgwmtu3ota0ote-_v1_sy1000_sx750_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Designated Survivor

Imdb átlag: 8,2

Kategória: dráma, thriller

Szereplők:

Kiefer Sutherland – Tom Kirkman

Natascha McElhone – Alex Kirkman

Adan Canto – Aaron Shore

Italia Ricci – Emily Rhodes

LaMonica Garrett – Mike Ritter

virag1
Előzetes vélemény:

Hát mivel politikai sorozat, egyáltalán nem érdekelt.

Kritika:

Ez volt az a sorozat, ami egyáltalán nem érdekelt, de megnéztem, mivel hát mindegyiket meg akartam. Engem nem sok minden tud hidegen hagyni, de a politika igen. Vagyis ez nem jó kifejezés. Nem hidegen hagy, hanem akarattal nem akarok tudni róla. Ilyenekkel csak a cukromat lehet húzni, és legjobb ha eltávoldok tőle. Ezért a sorozatok világában sem érdekel. Egyetlen egy sorozatot sem nézek, ami ehhez köthető. Filmeket már láttam ebben a témában, de nem szerettem őket. Még azokat sem, amik az elnök lányáról szólnak. Ezért is volt meglepő, hogy mennyire tetszett ez a pilot.

mv5bmjq1mty3mjg2ov5bml5banbnxkftztgwnde3odq3ote-_v1_

Ha jól értelmeztem, minden nagyobb politikai eseményen, ahol részt vesz az elnök, és sok-sok miniszter és politikus, kijelölnek egy minisztert, aki máshol tartózkodik, és ha valami baj történne, ő veszi át az elnök helyét. Pontosan ki milyen politikai tisztet tölt be, nem értem, és annyira szerintem nem is fontos. Főszereplőnk, Tom, aznap tudta meg, hogy áthelyezik az állásából, de nem tett ellene semmit. Nagyon meglátszott, hogy milyen karakter. Nem keveredik vitákba, nem ellenkezik, hanem fülét, farkát behúzva csendben meghúzódik. Ezért is érdekes, hogy miután a szerencsétlenség bekövetkezik, és ő lesz az elnök, hogy fogja ezt leküzdeni. Az alapfelállás izgalmas és ígéretes. A fehér ház tele van cselszövőkkel, így egy ilyen tisztességes embernek nehéz lesz megállni a lábán, ha nem akarja tönkretenni az országot.

mv5bmzaxmzc4mtm1mf5bml5banbnxkftztgwmtmwmdewmdi-_v1_Kapunk még egy történetszálat, méghozzá a robbantás nyomozásával kapcsolatban. Nekem érdekes volt, hogy Párizst és Brüsszelt emlegetik, ami szinte most történt. Ez a szál annyira nem kötötte le a figyelmemet, de nem volt vele gond.

Én Kiefer Sutherlandet nem ismertem korábbról, bár hallottam, hogy a 24-ben szerepelt, de nagyon tetszett, ahogy játszott. Nagyon szimpatikussá tette számomra Tomot. A többi karakterrel sincs gond, elég izgalmasak. Ez a rész az alapkonflikus felállításával és a főszereplőnk bemutatásával telt, így több karakterizálást nem nagyon láthattunk. Akit még nagyon imádtam Tom kislánya volt. Annyira cuki volt. Imádom az ilyen szereplőket.

Nagyon izgalmas volt a sorozat, felkeltette az érdeklődésemet, pedig nem gondoltam volna. Bár igaz, nem volt túlzottan jelentős a politizálás ebben a részben, remélem később sem lesz.

virag2

Folytatom?

Nem akartam, de annyira megtetszett ez a rész. Amíg nem mennek el a készítők túlzottan a politika felé, én maradok.

Értékelésem:

színészek:  0,5/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Itt nem világot, hanem az alapkoncepciót, felállást nézem. 0,5/0,5

animáció: Nem volt túl sok ebben a részben. Talán csak a robbanás, de az jól volt megcsinálva. 1/1

látvány/díszlet: Én elhittem, hogy így néz ki a Fehér Ház. 1/1

történet: Imádtam. 1,5/1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

Leave a Reply

