Októberi összefoglaló

Októberben két könyvet szereztem be. Nem a legtöbb, de szerintem ez okés. Ahogy látom mennyi könyv jön az év végén, már most féltem a pénztárcám. A két könyv közül az egyik a Silber 2. Az egyik kedvenc sorozatom, és ahogy megjött, már olvastam is. Sőt már a blogra is felkerült a kritikám róla. A másik könyv a Rebel volt. Már tavasszal kinéztem, és nagyon meg akartam venni, de így is vagyont költöttem könyvekre, így kimaradt. De az Auchanban megláttam, hogy le van virag2árazva félárra, így már nem tudtam ellenállni. Ezenkívül A hamis herceg 2. részét is megvettem, de azt már a barátomnak szánom karácsonyra. (De azt is elolvashatom 😀 ) A beszerzéseim mellett, kaptam is könyveket, méghozzá a barátomtól a Hollófiúk eddig megjelent három részét keménykötésben. Annyira imádom, nem tudom levenni a szemem a borítókról.

Októberben is 10 könyv körül olvastam, de már elkezdődött az egyetemenem, és a fele 500 oldal feletti, így elégedett vagyok. A kedvencemet már láthattátok, de itt van az egész lista:

  • Geronimo Stilton: Cin City veszélyben
  • J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly
  • Tammara Webber: Easy – Egyszeregy
  • Holly Smale: A lány, akit soha senki nem vett észre
  • Kerstin Gier: Silber – Az álmok második könyve
  • Jus Accardo: Toxic – Mérgezés
  • Leiner Laura: Valahol
  • Lisa Kleypas: Nem múló varázs
  • Rick Riordan: Az elveszett hős
  • Rick Riordan: Neptunus fia

Ám lehet a sorozatok a könyvek rovására mentek. Megnéztem az eddig megjelent összes pilotot, de ezenkívül más sorozatokat is. Valahogy a sorozatok jobban vonzottak ebben a hónapban.  Lassan megjelennek a sorozatos cikkek is, beállítottam előre őket. Ezentúl heti két cikket olvashattok, hogy az összes újoncot gyorsan bemutassam.

virag1

Leave a Reply

