ÚJONCSZEMLE IV. – KEVIN CAN WAIT 1X01

mv5bmjiyndgyndy4nl5bml5banbnxkftztgwmdg4ndqwmdi-_v1_sy1000_cr006661000_al_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…

Eredeti név: Kevin Can Wait

Imdb átlag: 5,6

Kategória: komédia

Szereplők:

Kevin James – Kevin Gable

Erinn Hayes – Donna Gable

Taylor Spreitler – Kendra Gable

Ryan Cartwright – Chale

Gary Valentine – Kyle Gable

virag1
Előzetes vélemény:

Nem fogott túlzottan meg, nem vártam tőle sokat.

Kritika:

Vannak sorozatok, amiket tudod, hogy nem fogsz szeretni, de azért megpróbálod, hátha. Hát ilyen volt nekem a Kevin Can Wait.

mv5bmjezodyxnty1mv5bml5banbnxkftztgwmzyxntmwmdi-_v1_Megismerkedhetünk egy családfővel, Kevinnel, aki épp most kezdte meg nyugdíjas éveit. Tervezgeti, mivel fogja tölteni az idejét, de valahogy mindig valami közbejön. Az első részben megismerhetjük a családot és az alap felállást. Gondolom a legidősebb lánya is marad állandó szereplőnek.

Kevin Can Wait egy tipikus amcsi családi sitcom. Nálam egy sitcomnak akkor van esélye, ha a két feltételem közül egyik teljesül. A feltételek pedig a következők. A sorozat sírva röhögős kell hogy legyen, vagy annyira jó kis alapsztorija és hangulata, hogy beszippant a világ. Hát Kevin világa nem épp a legfantáziadúsabb, és nem igazán szerettem meg. Na de vicces-e? Hát igen, de azért nem sírva röhögős. A viccek kevesebb, mint felét tudtam csak értékelni, de azok se a legminőségesebbek és legegyedibbek voltak.

mv5bmtyyotk2mda3ml5bml5banbnxkftztgwnza5nzg5ode-_v1_A karakterek közül legjobban a két női karaktert kedveltem meg. Az anyukát, aki végig ésszerűen gondolkodott, és viselte a család sorsát, és az idősebb lányukét, mert olyan cuki volt néhány jelenetben. Tegyük hozzá, én Kevin Jamesért sem ugrok, így valahogy nem tudtam túlzottan megszeretni a karakterét sem.

Aki szereti a tipikus amerikai családi sorozatokat, az ezt is kedvelni fogja. Mondanék példát hasonló stílusú sorozatra, de egy sem jut eszembe, mert én nem szoktam ilyeneket nézni. Volt már, hogy TV kapcsolgatás közbe belefutottam ilyen sorozatokba, de én mindig elkapcsolom őket.

virag2

Folytatom?

Nem volt rossz, a műfaj szerelmesei szeretni is fogják, de én nem tartozom ebbe a kategóriába. Meg lehet nézni, nem is fog szenvedni az ember, de én nem kérek többet belőle.

Értékelésem:

színészek: Én nem kedvelem túlzottan Kevin Jamest. 0/0,5

karakterek: 0,5/0,5

világ: Mivel itt nem alkottak meg világot, azt tudom osztályozni. Amilyen helyen játszódik,  és a helyszínt nem szerettem. 0/0,5

animáció: Erre meg mit adjak??? Egyáltalán nem volt, mivel erre a műfajra nem jellemző.

vicces: Az előbbi pont helyett legyen ez, mivel a komédiáknál igenis fontos szempont. 0,5/1

látvány/díszlet: Szintúgy mint az előbb. Sima, otthoni cuccok megvoltak, olyan volt az egész mint egy családi ház. 1/1

történet: Sajnálom, de engem annyira nem fogott meg. 0,5/1,5

lepke1lepke2lepke25

Leave a Reply

