Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen; Callie, Kayden és a megváltás


covers_309412Adatok
:

Eredeti név: The Coincidence of Callie & Kayden, The Redemption of Callie & Kayden

Sorozat: Véletlen 1-2.

Oldalszám: 340, 368

Goodreads átlag: 4,22 és 4,12

Besorolás: NA, romantikus

virag1

Vélemény:

 

075cd18edb27a7c8f003d815949c8c2a

Callie

Már pár éve óriási hype öleli körül a New Adult könyveket. Colleen Hoover könyvei talán a leghíresebbek, de lassan már minden írónő ír egyet. Annyi sok szépet hallok ezekről a könyvekről, hogy végül mindig úgy döntök, most elolvasok egyet, ha már ennyire dicsérik, de én sajnos, csalódni szoktam. Nem, nem azt mondom, hogy rosszak az NA könyvek, csak azt, hogy rájöttem, nem az én világom. Lassan kinövök a YA könyvekből (persze vannak nagyon jók, de már más is érdekel), és kezdtem más kategóriák felé kacsingatni. De egy se fogott meg, ha nincs benne valami paranormális. Ha végignézek a könyvespolcomon, csak disztópiákat és paranormális fantasykat látok.

4c8ee765f92289819035b6a53e32126aA Callie és Kayden is egy agyon hype-olt könyv, és úgy gondoltam, bepróbálom. Nem is bántam meg. A Várok rád mellett, ez lett a legjobb könyv ebben a kategóriában. Vagyis az első része. Az a gondom, hogy a két könyv adja a teljes történetet, úgy lesz egész, mégis az első kettő között sok különbséget tapasztaltam.

A könyvben szinte nem is lehet találni olyan szereplőt, aki érzelmileg ne lenne sérült. Most Callie-vel és Kaydennel ismerkedünk meg. Annyira egyformák mindketten, ugyanúgy szenvednek. Az első részben inkább Callie problémáin volt a hangsúly, a másodikban Kayden szenvedett jobban. És itt a nagy különbség a könyvekben. Az elsőben megnyíltak egymásnak, együtt próbálták legyőzni a

791a2029db4b9bfeabb62cb4c7a7df72

Kayden

sötét, gonosz világot, másodikban Kayden elzárkózott Callie-től, és inkább egyedül akart megbírkózni a gondjaival. Bánatomra. Még az első könyvet nagyon szerettem, ez az elzárkózás, értelmetlen, fölösleges szenvedés már zavaró tényező volt számomra.

Általánosságban véve ugyanaz volt, mint a többi ilyen stílusú könyv. Tragikus múltú szereplők, akik nem tudnak ezzel megbírkózni maguk, és együtt túllépnek ezen, meleg mellékszereplő, sok-sok romantika. Mégis nekem az egymásra találásuk, és ahogy közösen megpróbálnak túllépni nagyon tetszett, és kiemelkedővé tette a könyvet. Ezért volt csalódás a második rész. Épp azt nem kaptam meg, amit az elsőben megszerettem. Nem volt rossz, inkább átlagos NA könyv.

virag4

A könyv öt szóban: erőszak, kollégium, egyetem, bulizás, verekedés

Kedvenc karakter: Callie, Kayden

Kedvenc jelenet: vidámpark

Kinek ajánlom?

A New Adult szerelmeseinek ajánlanám.

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Ahogy említettem, Várok rádat ajánlanám másoknak is.

virag2

Borító: 5*/5 – Az egyik leggyönyörűbb borítók.

Értékelésem:

írásmód (0,5) – 0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Alig tudtam letenni. 0,5

karakterek (1) – Túl sok volt Kaydenből az önmarcangolás. 0,5

világfelépítés (1) – Itt levonok egy pontot, mert semmi extra nincs. 0,5

történet (1,5) – Az első rész max. pont lenne, de a második miatt le kell vonnom. 1

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

