ÚJONCSZEMLE II. – TIMELESS 1X01

mv5bmjqynjy0mtk3mv5bml5banbnxkftztgwmjg1mtgxote-_v1_Az újoncszemle sorozatól itt olvashatsz…


Eredeti név: Timeless

Imdb átlag: 7,6

Kategória: akció, kaland, dráma

Szereplők:

Abigail Spencer – Lucy Preston

Matt Lanter – Wyatt Logan

Goran Visnjic – Garcia Flynn

Malcolm Barrett – Rufus Carlin

Paterson Joseph – Connor Mason

virag1
Előzetes vélemény:

Nagyon vártam ezt a sorozatot. Imádom az időutazást, így ez a sorozat kötelező néznivaló számomra. Ezenkívül még Matt Lanter is szerepel benne. 😀

Kritika:

Nagy várakozással ültem le a TV elé. Sajnos, csalódnom kellett egy picit. Rögtön az elején belecsöppenünk a történet közepébe, nekem ez egy kicsit túl gyors volt. Nem volt semmi alapozás, hanem durr bele a közepébe.

Timeless - Season PilotNa, de aki nem ismeri az alapsztorit, annak leírom azt is. Egy cég elkészít egy időutazógépet, amit a rész elején rögtön el is lopnak. Ezért egy három tagos csapat indul utánuk, hogy megmentsék a múltat. A csapat tagja egy történelmi professzor, Lucy, egy katona, Wyatt, és egy a cégnél dolgozó tudós, Rufus. Szinte már az elején a főhőseink visszamennek egy történelmi katasztófa helyszínére, így nem is nagyon ismerjük meg őket. Kivéve Lucyt, akiről egy picit több jelenet van. Ő is lett számomra a legjobban megkedvelt karakter hármuk közül. Tudja, hogy nem szabad megváltoztatni a múltat, és szépen betartja a szabályokat. Míg Wyatt egy idióta volt. Nem érdekelték a következmények egyáltalán. Nagyon idegesített, mégha Matt Lanter is játszotta. Ő kéne, hogy legyen a “hű, de szuper” katona, de még arra se képes, hogy figyelje a rosszfiút. Lucynak kell, hogy utána menjek. A harmadik tagról, Rufusról, pedig szinte semmit se tudtunk meg. Csak annyit, hogy tetszik neki az egyik Timeless - Season Pilotdolgozó. Ez ám a karakterépítés… Van nekünk egy gonoszunk is, akit nem tudtam hova tenni. Nem tudom, valahogy engem nem nagyon fogott meg. Nekem eddig olyan semmilyen lett.

Visszatérve a történet nem volt rossz, de egyáltalán nem emelkedett ki a többi közül. Én ezt egy Flash-Arrow szintre tenném eddig. A sorozatok 25 százaléka ilyen minőségű, szóval annyira nincs baj, de én többet vártam volna. És engem még a vége sem vett meg. A nagy húzás, nekem annyira nem volt meghökkentű, sőt számítani lehetett rá.

Én kicsit több alapozást vártam volna, és még a szereplők sem varázsoltak el. Sőt a történet sem áll szilárd alapokon. Van benne sok lehetőség, és akár egy nagyon jó sorozat is lehet még belőle.

virag2

Folytatom?

Folytatni fogom, mivel írtam ilyen sorozatokon élek, mert ezek mellett könnyű mást is csinálni. Vegyük példának a Trónok Harcát. Ha az megy, más szóba se jöhet.  Végignézem az évadot, de remélem a továbbiak azért már egy picivel jobbak lesznek.

Értékelésem:

hihetőség: 0,5/0,5

színészek: 0,5/0,5

karakterek: 0/0,5

világ: Még nem elég megalapozott. 0/0,5

animáció: Nem volt kiemelkedő, de nem is zavart. 1/1

látvány/díszlet: Imádtam a 30-as évek díszletét. 1/1

történet: Mivel látok benne potenciált, de az első rész nem volt tökéletes. 0,5/1

lepke1lepke2lepke3butterfly2

Leave a Reply

