Kerstin Gier: Silber 2. ​– Az álmok második könyve

covers_410787Adatok:

Eredeti név: Silber – Das zweite Buch der Träume

Sorozat: Silber-trilógia 2.

Oldalszám: 344

Goodreads átlag: 4,05

Besorolás: YA, romantikus, paranormális

Fülszöveg:

A Silber-trilógia sziporkázó második kötete Kerstin Gier bestseller-szerző tollából 

És ebben a pillanatban, a hirtelen támadt csendben meghallottam azt az ismerős, vészterhes matatást mindössze néhány méterre tőlem. Bár senkit sem láttam, és egy bölcs hang a fejemben figyelmeztetett, hogy ez csak álom, mégsem tudtam megakadályozni, hogy lassan elhatalmasodjon rajtam a páni félelem. 
Anélkül, hogy pontosan tudtam volna, mit teszek, és ki elől menekülök, ismét futásnak eredtem.

virag1

Vélemény:

Kicsit bajban vagyok ezzel a könyvvel. Az első részt imádtam. Túl magas volt a mérce, nem tudta megugorni már a második könyv. Ám nem kellett azért annyira szenvednem, még így is nagy kedvenc lett.

8b0866ad04c874b19bafcd0393380b72

Liv

Pár hónapot ugrottunk az időben az első vége után, karácsony közeledtével találkozhatunk újra kedvenc családommal. Henry és Liv együtt turbékolnak és álmokban járkálnak. Időközben, Mia elkezd álmában járkálni, és Secrecy olyan titkokat tud meg, amit Liv Mián és Henryn kívül mással nem osztott meg. Nem szeretnék többet a történethez fűzni, megéri elolvasni, legyen meglepi.

A lányokat még mindig imádom. Az előző részben Henry valahogy nem tudott megfogni magának. Most is titkolózik, ám most nem zavart, és végre megszerettem. Nagyon cukik voltak Livvel, igazi cukorborsók :D. Graysonba pedig most már totálisan beleestem. Nekem ő az igazi álompasi. Azt hittem az első könyv után megutálom Arthurt, de én szerettem a jeleneteit itt is. Emily volt az, akit elfelejtettem megemlíteni az első résznél. Már akkor sem volt túl szimpi, most pedig látszódott mi lesz a vége Graysonnal levő kapcsolatának. Senki se kedveli a rosszmájú emberket. Azért szerettem látni, ahogy Grayson vissza-vissza szólogatott neki. Új szereplőnek megkaptuk Bokkert, Grayson és Florence nagyiját. Ő egy gonosz banya, mégis annyira szerettem, ahogy Livék veszekedtek vele. Kellett a történetbe, nem lehet nem szeretni az ilyen nagyikat. Kivéve, ha való életben ilyet ismersz, akkor szaladsz amerre látsz, hogy ne találkozz vele :D.  Aki ebben a részben már sok volt az Florence. Engem az első részben nem zavart, de itt már túl ment egy határon a hisztijeivel.

9568bec3b8d88575098832f6a6cf97cc

Henry

Amiben ezt a részt gyengébbnek éreztem, az a humor. Persze, most is jókat nevettem a könyvön, de az elsőben sokkal többet. A lányok most is sziporkáztak, csak hát hiányzott Jasper…. 😦 Ezenkívül egy dolgot sajnáltam még nagyon, méghozzá, hogy a könyv elvesztette azt a bizonyos hangulatát. Egy hanulatot nehéz behatárolni. Kicsit sötét volt, mégis volt benne valami. Most is sötét, talán csak annyi volt a különbség, hogy most nem tudtam annyira beleélni magam, mint az elsőnél. Ettől függetlenül jó volt, és ahogy letettem a könyvet, elkezdtek hiányozni a karakterek. Még többet akartam belőlük.

A végén a “gonosz” kilétét szerintem lehetett sejteni. Nem voltak utalások, ettől függeltenül én gondoltam már rá. Nem volt túl meglepő.

Összeségében ez a könyv is nagy kedvenc, csak hát nem akkora, mint az első. Még mindig ajánlom mindenkinek. Kerstin Gier fantasztikus könyveket ír.

virag4

512ddd5cc939b05da995c806e365c022

Grayson

A könyv öt szóban: álom, ajtó, alvajárás, szerelem, pletyka

Kedvenc karakter: Liv, Mia, Grayson, Henry

Kedvenc jelenet: Nagyon sok van.

Kinek ajánlom? 

Első rész óta semmi sem változott…

Könyvek, amiket ajánlok, ha ez tetszett:

Szintúgy első rész…

virag2

b68d9c3f44bf02dd9b5368ddd30ca54b

Arthur

Borító: 5/5 -Sokkal szebb, mint az első. Imádom a színét. És ahogy az ábrák a könyv különböző lapjain megjelennek, és még a borítón is az elejét és egyben a hátulját belepik.

Értékelésem:

írásmód (0,5) –  0,5

leírások (0,5) – 0,5

izgalmi-szint (0,5) – Nem lehet letenni. 0,5

karakterek (1) – Imádom őket. 1

világfelépítés (1) – Még mindig zseniális. 1

történet (1,5) – Szupi szuper jó 😀 1,5

lepke1lepke2lepke3butterfly2lepke5

One thought on “Kerstin Gier: Silber 2. ​– Az álmok második könyve

  1. Pingback: Könyves kedvencek 2016 | Sabinomi

Leave a Reply

