Szeptemberi összefoglaló

Sziasztok!

Kicsit késtem az öszzefoglalóval, de jó okom volt, készülök nektek valami új dologgal. Na jó, csak sorozatoztam. És ezzel készülök. Mikor elkdezdtem írni a blogot, én mindenes blognak terveztem. Akartam könyvkritikákat, de sorozatokról, sminkről, divatról, fényképezésről is akartam írni. Később rájöttem, hogy túl sok minden, nem megy ez így egyszerre, és csináltam egy másik blogot a szépségápolásnak, ezt pedig hagytam könyveknek és sorozatoknak. Így is csináltam, egészen addig míg augusztusban meg nem újítottam a blogot. Régen valahogy nem volt meg a kedvem írni, nem volt meg a tervezettség. Ma már minden befejezett könyv után legkésőbb egy hétten megírom hozzá a kritikámat, és így végre haladok. De attól ugyanúgy nézem a sorozatokat is. Nálam általában vannak időszakok amikor vagy egyfolytában olvasok, és mást sem csinálok, vagy sorozatozok. Most épp a sorozatos korszakomban vagyok. Hiába vannak előre megírva a kritikák, szeretnék még írni, és akarok írni újra sorozatokról. Szóval ez nem olyan lesz, mint a könyves, hogy heti szinten jövök eggyel, hanem ha kedvet kapok hozzá, akkor leírom a véleményem, ahogy régen is tettem.

virag2Ám, mivel ősz van, ilyenkor nem csak az iskola kezdősik meg, hanem az sorozatoknál az új évadok. Nagyon be vagyok lelkesedve, és kitaláltam, hogy végignézem az összes újoncot. Aki véletlen nem tudná, újoncoknak azokat a sorozatokat nevezzük, amik az első évadukat élik. Kijavítanám magam. Nem nézek végig minden részt, hanem mindegyiknek megnézem az első részét, és ezzel eldöntöm, hogy akarom-e későbbiekben nézni. Gondoltam, ha már én végignézem mindegyiket, és úgyis formálok véleményt, mért ne írhatnám le nektek, ezzel segítve nektek, hogy eldöntsétek ti akarjátok-e nézni őket. Mivel egy cikksorozat név nélkül nem lehet, gondoltam lehetne a neve Újoncszemle. Leírom, én mit gondolok róluk, hasonlóképp mint a könyveket osztályozni is fogom, és elmondom folytatni fogom-e (a barátommal együtt). Remélem tetszeni fog nektek!

Na, de térjünk vissza akkor a könyvekhez. Nekem még nem kezdődött el az iskola szeptemberben, csak októberben fog, így egész hónapom szabad volt. Mégsem olvastam. Inkább sorozatoztam. Ahogy az augusztusi teljesítménnyemmel, ezzel sem vagyok elégedett. Igaz, elolvastam 16 könyvet, amivel akár meg is lennék elégedve, ha abból nem lenne 6 darab Geronimo Stilton könyvecske és 1 darab novella. Hát, igen, mikor ráérnék valahogy nem olvasok, de mikor tanulnom kéne, annyira vonz az olvasás. Na akkor itt is a lista:

  • J. R. Ward: Életre keltett szerető
  • J. R. Ward: Feloldozott szerető
  • J. R. Ward: Megváltott szerető
  • J. R. Ward: Beavatás
  • Jus Accardo: Touch – Érintés
  • Jus Accardo: Untouched – Érintés nélkül
  • Holly Black: White Cat – A Fehér Macska
  • Elisabetta Gnone: Fairy Oak – Az ikrek titka
  • Geronimo Stilton: A kanális királynőjének különös esete
  • Geronimo Stilton: Csonkamancsú Miau kastélya
  • Geronimo Stilton: A névtelen múmia rejtélye
  • Geronimo Stilton: Mentsük meg a fehér bálnát!
  • Geronimo Stilton: Az Óriáscsontvázak völgye
  • Geronimo Stilton: Négy egér a Fekete dzsungelben
  • Elisabetta Gnone: Fairy Oak – A sötétség bűvölete
  • Kerstin Gier: Silber – Az álmok első könyve

 

Hát igen, ha a Wardokat nem nézzük, mint valami gyerek olvasmánylistája. Azt hiszem tényleg két határ között vergődtem az előző hónapban. Na nem baj. (Most, hogy eszembe jutott a Geronimo, úgy olvasnék még :D) Beszerzések szempontjából már jobb volt ez a hónap. 2 darab könyvvel bővült a könyvtáram. Bár tudnám tartani ezt tavasszal és ősszel a megjelenésekkel. A két könyv nem más, mint az James Frey: Endgame – Toborzás és az Gail Carriger: Blameless – Szégyentelen. Az Endgame-nek nem tudtam ellenálni a Libri akciójában, és beszereztem 1000 forintért. A Szégyentelen pedig a Könyvmolyképző szeptemberi Golden akciójában volt ajándék. Az első részt olvastam a könyvtárból, és szerettem, de most nem tudom, hogy megvegyem-e a többi részét a sorozatnak. Nem szeretem, ha csak pár könyv van meg belőle. És most feltehetitek a kérdést, és hogy kaptam ajándékkönyvet, ha mást nem rendeltem… Rábeszéltem a barátomat, hogy rendeljen már nekem valamit az évfordulónkra, így megkaphattam a bónuszkönyvet. Igen, októberben még lesz másik is, amiket alig várok.

Jól elhúztam ezt a cikket, volt mit mesélnem, kibeszélnem. 😀

virag4

2 thoughts on “Szeptemberi összefoglaló

  1. Pingback: ÚJONC-MUSTRA I. – WESTWORLD 1X01 | Sabinomi
  2. Pingback: ÚJONCSZEMLE II. – TIMELESS 1X01 | Sabinomi

Leave a Reply

