Szeptember könyve

covers_364714

Tegnap, szeptember utolsó napján, jöttem rá, hogy vége a hónapnak, és én nem olvastam semmi kiemelkedőt, és nagyon megijedtem. Mit fogok én választani a hónapban legjobb könyvnek? Nem akartam azért gyengébbet tenni, mert nincs másik. De így találtam ki, ezért ezt kellett volna tennem. Aztán befejeztem délután 5 órakor a Fairy Oak második részét, és gondoltam egyet és újralvastam a Silbert. A tavalyi év egyik legjobb könyve volt számomra, és már alig emlékeztem valamire, de a második rész már itt van a nyakunkban. És mennyire jól döntöttem. Szinte faltam a lapokat, és már éjfél előtt kész is voltam vele (most nagyon büszkén mosolygok). Bevallom, nem tetszett annyira, mint az első rész, de majd a kritikában ki fogom bővebben fejteni. De igen, az utolsó pillanatban azért még találtam egy számomra méltő jelöltet, és végül ugye győztest is a hónap kedvence rovatba.

Leave a Reply

