Augusztusi leltár

És elmúlt augusztus 😦

Sajnos, kicsit csalódást okoztam magamnak. Sok esetben találtam valami más szórakozást, mint az olvasás. Ezenkívül még egy 4 napos nyaralás is bejött a képbe.

Augusztusban elvártam volna, hogy elolvassak 20 könyvet, mivel elég gyors olvasó vagyok. Ehhez képest, csak 11 könyv jött össze, ez is azért, mert a hónap végén, azért sikerült bekeményíteni.

Ebben a hónapban elolvastam:

  • Marie Rutkoski: The Winner’s Curse – A nyertes átka
  • Anna Banks: Neptun
  • Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályai
  • Amy Ewing: Az Ékkő
  • Diana Gabaldon: Outlander – Az idegen
  • Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen
  • Jessica Sorensen: The Redemption of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a megváltás
  • Julianne Donaldson: Edenbrooke
  • Gail Carriger: Soulless – Lélektelen
  • Kresley Cole: Vámpírvér
  • J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája

Ez összesen 4588 oldalt jelent, ami nem is olyan rossz.

Abban bár nem kellett szomorkodnom, hogy rossz könyveket olvastam. Moly-s pontozásaimban csak Callie és Kayden 2. része nem volt 5 csillagos. De ne aggódjatok! Már a Harry Potteren kívül, minegyikről megírtam a kritikát, szóval heti rendszerességgel várhatjátok is őket.

Annyi könyvem van még itthon, amit nem olvastam, és nem is nagyon jelentek meg nyáron újak, így nem is vásároltam semmit ebben a hónapban.

A végére még szeretnék bocsánatot kérni, mert kicsit nehezen indul be a gépezet a blogon. Készek a kritikák, csak képeket kéne keresnem hozzá, de ha ráérek, akkor valahogy minidg olvasok, de szeptember végéig megígérem, hogy a kritikákon kívül más cikkek is érkeznek.

virag2

Leave a Reply

